zoobi Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 We want more :thanks OT, men syns golf gutta skal lage kolonne opp til rudskogen jeg. :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Hmm, ikke airbag på passasjersiden? Trodde det var standard med 2 airbager på golf 3? EDIT : Vanskelig å vite hva som er venstre og høyre av og til :p 93-modellene hadde vel ikke airbag i det hele tatt.. :) Pen bil, stilig med el-klima, første gang jeg har sett på en Golf 3. Nye felger samt litt større enderør hadde gjort seg, dog. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Fler bilder a :w00t Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Takker, vil ikke ha noen andre speil enn de jeg har egentlig, syns de passer til bilen, skal ha litt chrom detaljer på bilen, så blir det bra.. Hvis du får litt mer chrome detaljer så blir det nok gromt;) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Zoobi: du får bare slappe helt av, bilder kommer, ikke mas, he he Speedy: samma gjelder for deg, dere to har sett bilen min og vet hvordan den ser ut i dag.. Marvil: gjelder vel det samma for 94 mod og da i og med at min er en 94 mod? climatronic har jeg heller ikke sett på noen andre golf, one of a kind, he he, enderør og felger kommer det bilder av snart tar litt og litt.. chr1z: det kommer det kommer, blir nok bra ja.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Her har jeg satt på effektanlegg (simons, hvis jeg ikke tar helt feil, husker ikke helt) fra kat 2,5" og 3" ut. Syns dette bilde ble litt tøft, (negativ med mob.) Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Blitt av felgene dine'a? :deng :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Blitt av felgene dine'a? :deng :) å nei a, ikke deg igjenn, he he, har du ikke sovna ennå? felger blir neste post, kommer, alt tar sin tid vettu, hvor er tråden din a hæ? :deng :deng Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 å nei a, ikke deg igjenn, he he, har du ikke sovna ennå? felger blir neste post, kommer, alt tar sin tid vettu, hvor er tråden din a hæ? :deng :deng Trenger ingen tråd..hehe..:hello: Begynte å lure på hvor felgene dine ble av, hehe.. Hvordan gikk det med godkjenninga? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Trenger ingen tråd..hehe..:hello: Begynte å lure på hvor felgene dine ble av, hehe.. Hvordan gikk det med godkjenninga? felgene kasta jeg i søpla, neida, kommer bilder senere av dem, godkjenninga fikk jeg utsatt i 2 uker til, fikk utsatt til 1 okt. Skal godkjenne en god del annet, vil ta alt i sammen slengen, eller det jeg rekker å sette på hvertfall. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hva mener du sett bilen din...? :op Kan vel ha satt på noe mer siden sist jeg så den da! well Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hva mener du sett bilen din...? :op Kan vel ha satt på noe mer siden sist jeg så den da! well HVA MENER DU? Bor lissom 2 min unna babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 HVA MENER DU? Bor lissom 2 min unna babyhmm? Helt enig med deg der. :thanks Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 felgene kasta jeg i søpla, neida, kommer bilder senere av dem, godkjenninga fikk jeg utsatt i 2 uker til, fikk utsatt til 1 okt. Skal godkjenne en god del annet, vil ta alt i sammen slengen, eller det jeg rekker å sette på hvertfall. Godkjenne en del annet? Åhh..? Hva da? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Fytte i katta Maroc! Så bilen i går :eek: faan meg blitt bra. Ser det mangler ting her og der, men blir mojjoo å se den ferdig :D Få opp farta i tråden aaa hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg