Maroc Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Speedy=) skrev: Looooooooool azz! Når jeg kjørte bak dere ned til Rudskogen så det ut som dere var på tivoli vett :hammer Sånn det skal være vettu, he he cheers Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Maroc skrev: Sånn det skal være vettu, he he cheers Yeeeeah! :pray Praise The Lowered Ones..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 trra skrev: Hmm, ikke airbag på passasjersiden? Trodde det var standard med 2 airbager på golf 3? EDIT : Vanskelig å vite hva som er venstre og høyre av og til :p Tror det er de siste utgavene av golf 3 som har airbag. min er 1997, den har airbag på begge sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ssagat skrev: Tror det er de siste utgavene av golf 3 som har airbag. min er 1997, den har airbag på begge sider. Beklager at jg ødlegger teorien din - men min r 94 med airbag på begge sider... Maroc sin r 95, uten airbag... Kan ha noe med at hans r import - min r ikke d... cheers Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Sly skrev: Beklager at jg ødlegger teorien din - men min r 94 med airbag på begge sider...Maroc sin r 95, uten airbag... Kan ha noe med at hans r import - min r ikke d... cheers Er vel så mange tyskere, at det er ikke så farlig om noen stryker med...hehe...tok visst feil jeg.... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ssagat skrev: Er vel så mange tyskere, at det er ikke så farlig om noen stryker med...hehe...tok visst feil jeg.... :hammer R så mye rare ting med golf at d aldri r godt å vite da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Maroooooooooc!!!!!! Nå må du få rævva i gir. :driving Jeg så bilen din i går =) Nå syns jeg du skal dele med folket :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Biiiiiiilder! Nå er det et par ting jeg ikke har sett og det veit du ! Så hva med å slenge ut noen fler bilder...? Speedy Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_MidNight Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Bil Bil Bil?? Hvor hvor hvor? Jeg vi se!! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 speedy!.....Se hveem som postet jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Ja, enig med de andre som skriver her, we need some updated pictures! :iconsm Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboErik Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jeg har jo fiksa bilder for deg FÅ RÆVA I GIR :naaaws Siter :pics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hvis du ikke får ræva i gir snart Maroc - poster jg bilder... Folk vet du har gjort noe - slutt å drøy da!! Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 get it on ilias!! Fått på det koniske filteret? Hva skjer med en tråd om bilen på vacn forumet? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Aner ikke om jeg har nevnt det før i denne tråden, men du har en feit bil.. :) Nevnte det vel når jeg snakket med deg på lørdag også. Hyggelig å hilse på forumfolk på treff, og se på bilene deres på skikkelig. Spesielt de nye felgene dine er stilige som pokker.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg