yosh_jt Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Noen som vil prøve å få til et Golf-treff før sesongen er over???? Har vært noe hint om dette før. Kom med innspill og forslag til sted og tid... :popcorn Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Noen som vil prøve å få til et Golf-treff før sesongen er over????Har vært noe hint om dette før. Kom med innspill og forslag til sted og tid... :popcorn Bare det ikke blir før om 2 uker, så er denna karen med!! :D Foreslår Lillestrøm, Jessheim eller Hamar... :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 jeg er med... Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hakke så mye å vise frem, menne.. klart jeg er med :driving Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hakke så mye å vise frem, menne.. klart jeg er med :driving Fan, det morsomme med slike treff er at flest mulig stiller.. Om folk så i værste fall kommer i en "vrakbil" har ikke det noe å si!! Jeg er iallefall ikke interessert at det skal bli slik som jeg følte VACN var for en stund siden, der bare de med "klysebiler" var velkommen.... Kult å treffe de man chatter med på forumet IRL! birthday Jo flere jo bedre!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 ikke ta det lenger unna enn jessheim a.... Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Fan, det morsomme med slike treff er at flest mulig stiller..Om folk så i værste fall kommer i en "vrakbil" har ikke det noe å si!! Jeg er iallefall ikke interessert at det skal bli slik som jeg følte VACN var for en stund siden, der bare de med "klysebiler" var velkommen.... Kult å treffe de man chatter med på forumet IRL! birthday Jo flere jo bedre!!! Vet du jeg er 100% enig... Men jeg tror om vi så møtes 5 stk så får vi det fett! Har også litt dårlig erfaring med disse VACN treffene.. Desverre... Jeg er medlem der og er fornøyd med klubben ellers men har ikke fått noen god velkomst syne jeg da. Jeg har ikke kommet igang med prosjektet ennå (men der har de fleste vært), for meg er det bare gøy å treffe folk med samme bil og samme interesser... da har man jo grunnlaget for en bra kveld! Legg til litt pils og noen berter så er jo kvelden komplett cheers Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Legg til litt pils og noen berter så er jo kvelden komplett cheers Hehe...Golf-treff der damene kjører og gutta drekker... cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Du har skjønt det vøtt :???: :titties: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hehe...Golf-treff der damene kjører og gutta drekker... cheers sist jeg gjorde det så gikk fangeren... Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 :roll: sist jeg gjorde det så gikk fangeren... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hehe.. Høres lungt ut cheers Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 jeg er med jeg johan cheers Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jeg og blir veldig gjerne med! blir vel nesten 4'er dominans? eller er det bare 4'er treff? :D say where and when! Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Jeg er med, men kommer an på hvor og når. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg