As-I-Die Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 du skriv så mye piss du... å tru ikke mister japse ratt å dødnings hode kopp holder ska slenge me leppa om andre sin smak... :hammer Hmm, dialekt/slang er ikke skriftspråk såvidt jeg vet. Skal vi se, jeg velger å ha mine meninger om mangt og står ved det, men jeg bryr meg fint lite om hva du/dere synes :D Så det at jeg har japseratt/dødningehoder/skaller i min bil er bare sånn det er, om du ikke liker det så er det ditt problem...cry me a river liksom..... Og i tillegg til det så må jeg jo si at dette er et forum der man skal lufte sine meninger om mangt, f.eks stygge dørtrekk/seter :pisser: Og det at noen da må finne bilder av ting jeg har, og si "fy faen, så stygt du har det" er jo bare talentløst, at det går an å bry seg så mye om hva andre synes. Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 det som er er at han spurte klart i topic om "hvor får man tak i dørtrekk?", ikke etter meningene om hva andre syns om dørtrekkene..sorry off topic bmn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 det som er er at han spurte klart i topic om "hvor får man tak i dørtrekk?", ikke etter meningene om hva andre syns om dørtrekkene..sorry off topic bmn. Ja, sorry, var offtopic Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hva har dere gjort med tråden min!?!? ;) Fortsatt ute etter dørtrekka! Litt kjipt å kjøre 75mil uten dørtrekk.. Ingen som har liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Har du prøvd nbs ? Kan hende de har liggende Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg