Gå til innhold

Motor 300zx


Silverboy

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Her kan du lese om de forskjellige modellene:

 

 

 

http://www.z32.org/html/specmenu.shtml

 

Du kan fint få Twin Turboen oppi 400hk uten noe ekstra enn, Greddy BCC, Boost Kontroller, BOV, Effektanlegg og Intak.

Skal du skru turbo trykket op ytligere for mere hk må du også satse på oppgraderinger som, Front Plassert Intercooler & Nytt Fuel system.

 

Har du en 300zx? Eller tenk å kjøpe kansje??

 

Det er en av mine favoritter værtfall! :D ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen 300zx nei.. men har hatt litt lyst på de.. av den enkle grunn at kun småting gir myye hk.. lest litt rundt nå i mellomtiden.. og noen enkle dyseoppgraderinger og turbobytte gir greit 500hk.. (med Ic og litt da self..).. men holder de dette??

hadde egentlig bestemt meg.. 4x4 neste vinter... men.. blir jo fristet av å titte litt rundt på disse zx'ne...

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... 300zx er faktisk en av de 4 mest lett trimma bilene sammen med! 400-500hp er ikke umulig i det hele tatt uten å bli ruinert. Si ifra om du trenger noe mere info! Jeg er forøvrig medeier i et firma som tar inn tuningprodukter hit til norge ute å flå kundene for penger slik som de andre gjør. Kan nesten gi deg en garanti på at vi er billigst på alt :o)

 

 

Mr2 Turbo, Rx7 TT, Supra TT og 300zx

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh sier duh er medeier i et firma som tar inn tuningprodukter.

Da lurer jeg selvfølgelig på hvilket firma dette er,

har dere noen nettsider?

OG, jeg har en -77 280Z, kan dere skaffe "ting" til denne?

Eller er det en for gammel bil for dere?

 

z:-)

-98 Primera GT

-84 Blazer

-77 280Z

-77 924

-76 260C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrZ

Duh sier duh er medeier i et firma som tar inn tuningprodukter.

Da lurer jeg selvfølgelig på hvilket firma dette er,

har dere noen nettsider?

OG, jeg har en -77 280Z, kan dere skaffe "ting" til denne?

Eller er det en for gammel bil for dere?

 

z:-)

 

Hei!

Vi tar ikke inn noen ting enda, vi bestiller på bestilling får å si det slik. På den måten kan vi få holdt lave priser pga lave driftskostnader. Har en god del kontakter i bla USA så jeg kan sende mail over om det er noen request? Var det du som sendte mail om weber forgassere? Beklager om du ikke har fått svar enda men det jobbes med saken;) .

 

 

Firmaet heter Crazytuning og er under registrering i Brønnøysund registrene så vi har ikke fått noen org nr enda. Vi vil drive webbasert butikk. Vi vil være mere en dele distrubetør en en tuning shop som bla kan utføre trimmingen. På denne måten håper vi på å kunne holde et akseptabelt prisnivå i tilogmed Norge.

 

Mvh

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår