Gå til innhold

Bilforumet og EMMA arrangerer bilmesse, SOUND AND TUNING 2005

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Kommer der ifra nå!! Utrolig BRA!!! Masse Pene biler! Hvor kan jeg legge ut bilder?

 

JAAA!! legg ut bilder....og det gjelder dere andre også :deng

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom meg desverre ikke inn på messa, pga onkel har lappen.

 

Men jeg er keen på noen bilder derfra.

 

Så de som har bilder må bare få postet ut linker til dem.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en helg det har vært! Kunne nesten ikke hatt en bedre helg. Litt mere folk kanskje uhhmmwhat?

 

Marius og Håkon samt andre her på forumet tipper jeg også hadde det artig. Har lært mye denne helga takket være de. Å den har vært interessant. Møtte på en del folk her fra forumet å det var også kjempe artig. Prate litt i virkeligheten isteden for å taste til hverandre :)

Var også mye fint å se. Var både biler og damer. Så dette var gull.

 

Fikk også kjørt noe artig Marius og jeg seinere ikveld (søndag) en Honda Nsx. Det gikk ganske så heftig. Kom hjem nå å jeg kjenner fortsatt lukten av racingbensin som det luktet av noen av bilene. Å jeg ser dobbelt nå etter en helg med mye morro :)

 

Å til han som filma meg må jo bare ha vært på bærtur. Jeg var faktisk der jeg å.. Du tror vell du er papazzi du? :roll:

Har du først lyst å gjøre kjendis av meg så kommer du neste gang å sier "Hei" så kanskje du får et intervju å da blir filmen litt bedre, å du slipper å få så dårlig film pga du zoomer samt at du slipper å bruke så mye batteri babyhmm?

 

Takker så mye for en kjempe kul helg :D cheers

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart beste bil messe jeg har vært på!! Alt mulig av biler. Fra Mini`r til gammle rodder og bilstereo! Alt var 1.klasse.

Kunne ha vært litt flere besøkende, men var flust av utstillere og biler å se på. Takket være div. forhandlere var det oxo mange gode tilbud på div, stereo, klær osv. Alla virka blide og fornøyde. Og det ble MYE bilprat. Sliten er jeg som F. Men det tror jeg er mest pga kveldene...hehe(øl osv...)

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å til han som filma meg må jo bare ha vært på bærtur. Jeg var faktisk der jeg å..

Har du først lyst å gjøre kjendis av meg så kommer du neste gang å sier "Hei" så kanskje du får et intervju å da blir filmen litt bedre, å du slipper å få så dårlig film

 

Hvem er du?

07: LR Disco 3 TDI HSE

00: Mitsubishi Evo VI

01: Audi S4 biturbo (x)

87: Audi Urquattro Sport (x)

81: Audi Urquattro (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å til han som filma meg må jo bare ha vært på bærtur. Jeg var faktisk der jeg å.. Du tror vell du er papazzi du? :roll:

Har du først lyst å gjøre kjendis av meg så kommer du neste gang å sier "Hei" så kanskje du får et intervju å da blir filmen litt bedre, å du slipper å få så dårlig film pga du zoomer samt at du slipper å bruke så mye batteri

 

Hæ??? Utdyp dette... Hva skjedde egentlig?

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA!! legg ut bilder....og det gjelder dere andre også :deng

 

 

Er det du som har den uberfete vectraen med turbo?

Tøff sak.... Hva lader du i trykk? Hvor mye hk? Hva slags turbo har du på den? No mere gjort med motor? tøff IC du har... notin

 

Var i grunn en ganske stille helg, Synes det absolutt kunne vært flere besøkende ikke minst mer planlagt helg... Da jeg spurte marius om helgas program så svarte han med.. HAHA: PROGRAM!?... DETTE ER IKKE SIRKUS...

 

SKjønte i grunn at dette kom til å gå rett til helvete med en gang! for når besøkende kommer aner de ikke når det blir show/utstilling eller utddeling av diverse... det er en ting

 

Det andre var at det kunne definitivt vært flere fine NORMALE damer til stedet.. Jeg begynner å bli rimelig lei denne plastikk fantastik moten av å style damer på... Mere lakk og sparkel på dama enn på bilen..

 

Og til helene rask.... Hvis du skal kalle deg for modell/ glamourtøs, stripper... WHATEVER..... så burde du faen meg lære deg litt kles-stil......

 

Rosa treningsdress til høyhælte skinnstøvler til knæra trukket OVER de uberkule rosa buksene dine er faen ikke mye mote. det er bare patetisk...!

 

Ellers var det drit gøy:)

 

Som sagt, bla opp bilder de som har

 

 

rask.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Hvem er du?

 

Jeg er en gutt på 18. Bor utenfor Slemmestad også hjalp jeg litt til helgen

 

 

 

 

Hæ??? Utdyp dette... Hva skjedde egentlig?

 

-

Henrik

 

Var en som filma hva jeg gjorde på messa faktisk.. :wonder

 

Er vell egentlig bare en tullevideo som bare plutselig kom på på chattekanalen til Bilforumet.Net

 

Har igrunn ingen aning hvem personen var eller noe.

 

http://myraas.net/film/ "CalibR"

 

Men jaja. Artig spøk. Ler av det i ettertid at noen kan filme noe sånt

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt ustå på handa men...Effekten gjorde seg på noen av bildene... :)

 

Jeg tok bilder uten blitz skjønner u:P

hehe Derfor ble det litt fucked bilder.. hadde jeg tatt med blits hadde det blitt så mørke bilder..

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en som filma hva jeg gjorde på messa faktisk.. :wonder

 

Er vell egentlig bare en tullevideo som bare plutselig kom på på chattekanalen til Bilforumet.Net

 

Har igrunn ingen aning hvem personen var eller noe.

 

http://myraas.net/film/ "CalibR"

 

Men jaja. Artig spøk. Ler av det i ettertid at noen kan filme noe sånt

 

Hehe, ser ut som at du har en fan her et sted. Kan virke som om kameramannen/damen? var så opphisset at han/hun var litt ustødig med kamera.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har den uberfete vectraen med turbo?

Tøff sak.... Hva lader du i trykk? Hvor mye hk? Hva slags turbo har du på den? No mere gjort med motor? tøff IC du har... notin

 

Var i grunn en ganske stille helg, Synes det absolutt kunne vært flere besøkende ikke minst mer planlagt helg... Da jeg spurte marius om helgas program så svarte han med.. HAHA: PROGRAM!?... DETTE ER IKKE SIRKUS...

 

SKjønte i grunn at dette kom til å gå rett til helvete med en gang! for når besøkende kommer aner de ikke når det blir show/utstilling eller utddeling av diverse... det er en ting

 

Det andre var at det kunne definitivt vært flere fine NORMALE damer til stedet.. Jeg begynner å bli rimelig lei denne plastikk fantastik moten av å style damer på... Mere lakk og sparkel på dama enn på bilen..

 

Og til helene rask.... Hvis du skal kalle deg for modell/ glamourtøs, stripper... WHATEVER..... så burde du faen meg lære deg litt kles-stil......

 

Rosa treningsdress til høyhælte skinnstøvler til knæra trukket OVER de uberkule rosa buksene dine er faen ikke mye mote. det er bare patetisk...!

 

Ellers var det drit gøy:)

 

Som sagt, bla opp bilder de som har

 

 

rask.jpg

 

 

 

Makan til sur pomp! Du klager jo som bare det, men alikevell henger du på en masse som dette? jeg fikk akkurat det jeg var på utkikk etter.. Mye tøffe biler og endel lekre damer...

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår