BurnPr00f Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Jaja, da har jeg & THolandsli vært en tur på Street-Meet'en i Drammen. -Legger ut noen bilder av 240'er, har mange fler Volvo-bilder, men legger dem ikke ut siden jeg ikke får lov av politimester Nastyboy. violin Her er bildene av sundin sin. Veldig forseggjort, men virka noe halvferdig :wonder :nono: Wastegate-slangen manglet, reg-reima var på vei ut fra kamdrevet. Det var ikke noe luftfilter, gutten starta den opp. Skjønner ikke at folk tørr kjøre med den sånn altså, en liten stein eller liknende, så er det takk for seg... Men var veldig fint at han tok turen :pray :pray :) Andre 240'er som var å se der: Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 vært på konsgberg på bilcorss i dag, tenkte og stikke innom på vei hjem men fant ikke ut hvor det var så jeg dro hjem heller :P, Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 er vel ikke rart sundin racing sin ser uferdig ut.. er jo et stooort prosjekt.. hva med å legge ut flere bilder i de forumene der det passer? bilder gir alltid økt aktivitet :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 denne var der og well Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Flott dashbord... cheers :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 denne var der og well Hehe, den la jeg faktisk merke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 denne var der og well Hvorfor så jeg ikke den? hmmz :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Til mitt ynkelige forsvar kan jeg nevne at bilen er ikke ferdig ennå nei :) Luftfilter ble klissbløtt under vask (my bad!!) Wastegaten er ikke i henhold, så den lader 0.4bar med slangene på, og 1.4 bar uten slanger på... da regner jeg med at valget er lett?? Reg reimen har jeg ikke giddi og tenkt på engang, en av de første turene med bilen, og den kommer ikke lengre ut enn det den er nuh.. instrumentering kommer senere, sammen med grillrist i panser og en fin grill.. Men takk til alle som kommenterte bilen, fikk mye oppmerksomhet, og det er gøy når en har lagt litt kr og tid i en gammel 79 244!!! Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Til mitt ynkelige forsvar kan jeg nevne at bilen er ikke ferdig ennå nei :) Luftfilter ble klissbløtt under vask (my bad!!) Wastegaten er ikke i henhold, så den lader 0.4bar med slangene på, og 1.4 bar uten slanger på... da regner jeg med at valget er lett?? Reg reimen har jeg ikke giddi og tenkt på engang, en av de første turene med bilen, og den kommer ikke lengre ut enn det den er nuh.. instrumentering kommer senere, sammen med grillrist i panser og en fin grill.. Men takk til alle som kommenterte bilen, fikk mye oppmerksomhet, og det er gøy når en har lagt litt kr og tid i en gammel 79 244!!! Og kan si at den er veldi flott.... :wave Vil ha flere. Helst litt store bilder...=p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Flott å se flere hvite 240er :D Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Til mitt ynkelige forsvar kan jeg nevne at bilen er ikke ferdig ennå nei :) Luftfilter ble klissbløtt under vask (my bad!!) Wastegaten er ikke i henhold, så den lader 0.4bar med slangene på, og 1.4 bar uten slanger på... da regner jeg med at valget er lett?? Reg reimen har jeg ikke giddi og tenkt på engang, en av de første turene med bilen, og den kommer ikke lengre ut enn det den er nuh.. instrumentering kommer senere, sammen med grillrist i panser og en fin grill.. Men takk til alle som kommenterte bilen, fikk mye oppmerksomhet, og det er gøy når en har lagt litt kr og tid i en gammel 79 244!!! Mente ikke å rakke ned på folk altså, den tralla di er evig rå sundin, kan aldri sammanliknes med den containeren jeg har ståendes i garasjen! -Er jo ikke mye igjen da... Luftfilter fikser man jo på noen minutter, samme med WG-slange. Blir bra. Er nok justeringa som tar tid, vil jeg tro. -Du satser jo veldig hardt da, som kjører uten luftfilter på så grom motor, men det må til. Jeg er værtfall kjempeglad for at du tok turen. -Er nødt til å ha noen grom-volvoer og ikke all denna forbanna riskoker-søppla! Kan sikkert legge ut noen flere bilder av 240'n til Sundin, hvis det er ønske om det... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Kan sikkert legge ut noen flere bilder av 240'n til Sundin, hvis det er ønske om det... JA!!! cheers :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 legger ut noen om litt jeg... Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Flott dashbord... cheers :wave *elske på dashen* den var rå Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 så de har kommet så langt at de har fått alu vinger og enorme fangere med store hull osv oxo på 240 nå ja... *pent* Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg