Nox Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 nei var nok ikke det Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 nedoverbakkene etter den tunellen i drammen mot kongsberg. kl var 0130 og ingen biler noen veier. lå vel i 130 ca. Nei så jævli, det er jo slemt gjort! Kontroll midt på natta :( Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Nei så jævli, det er jo slemt gjort! Kontroll midt på natta :( det er sååå unødvendig.. og 7800kr i bot for å kjøre litt for fort? man får 4000 for å selge narkotika.. eller slå ned noen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 det er sååå unødvendig.. og 7800kr i bot for å kjøre litt for fort? man får 4000 for å selge narkotika.. eller slå ned noen.. eller kaste ei halv grillpølse på en..SOM BEGYNTE Å FØKKE! samt slo ned tre kamerater.. dette er N O R G E ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 eller kaste ei halv grillpølse på en..SOM BEGYNTE Å FØKKE! samt slo ned tre kamerater.. dette er N O R G E ! HAHAHAHAHAHAHAHA, gjorde du det? -Ei halv grillpølse?, hahahaha, det er jo bare morro da!!.. hadde jeg sett en som hadde kasta ei halv grillpølse på en som driver å kødder hadde jeg nesten ledd meg i hjæl, hahaha, jævli bra. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 joa..gjorde det..det hele er faktiskt på film også..overvåkningskamera..var noen andre som "koste" litt med han seinere, så det ble 3dagers rettsak utav dritten..da viste de "pølsekastet" på storskjerm..regn med dommerdama og advokatene flira greit HVER gang pølsa ble nevnt! jeg erkjente straffeskyld under avhøret så jeg fikk bare bot å fedig med det, men måtte jo vitne å greier..men husker fremdelse åssen dommeren satt å smilte når det ble snakk om pølseksting:D menmen..dette er EN av grunnene til min respekt overfor politiet, selv om noen(bl.a. nastyboy) har problemer med å forstå det..halv grillpølse kastet på rygg/nakke = 4.000,-!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 joa..gjorde det..det hele er faktiskt på film også..overvåkningskamera..var noen andre som "koste" litt med han seinere, så det ble 3dagers rettsak utav dritten..da viste de "pølsekastet" på storskjerm..regn med dommerdama og advokatene flira greit HVER gang pølsa ble nevnt! jeg erkjente straffeskyld under avhøret så jeg fikk bare bot å fedig med det, men måtte jo vitne å greier..men husker fremdelse åssen dommeren satt å smilte når det ble snakk om pølseksting:D menmen..dette er EN av grunnene til min respekt overfor politiet, selv om noen(bl.a. nastyboy) har problemer med å forstå det..halv grillpølse kastet på rygg/nakke = 4.000,-!! hahahaha, fikk lyst til å kaste en halvspist grillpølse i nakken til en på neste fyllefesten, hahaha... Rått. Ser det for meg åssen det kommer til å bli med en schwær grill i brød med masse potetsalat i nakken, hahaha.. Men nok om det! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 liten update: vinterfelga er nå montert:( comp MO 15" fryktelig små i forhold til 18" tommerne... kjerra går 60 mil i uka og er utrolig digg å kjøre langt med. R-sport ratt og setetrekk montert: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 CD-spiller'n på rette plassen og jo, ikke værst! :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 hvorfor er det "den rette" plassen? liker min der den sitter, jeg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 jeg bare satt den der det va plass jeg. er vel der jeg har hatt den på alle 240er jeg har hatt. har også fått montert Dæljeboks som sundin så fint kalte det.. altså basskasse. er ikke no problem å få grei bass i en 245:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Basskasse burde det vært mere kontroll med i slike biler, mange som kjører rundt med 30-40kg tunge basskasser som ikke er sikra, det er galskap. Annet navn for basskasse: "elektrisk tørrfiskbanker" damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 jepp har hørt noen historier om 245, basskasse og batteri som flyr veggimellom. har skrudd fast min Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 hvorfor er det "den rette" plassen? liker min der den sitter, jeg! ;) Fordi der oppe skal måleren til turbotrykk, oljetrykk, oljetemp, + voltmeter være. Cd-spilleren skal være nede! THolandsli: Spenne fast basskassa med jekkestropper :D hahahaha, så jævli bra gjort vettu :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg