Gå til innhold

Michael: Mk1


Michael

Anbefalte innlegg

Helt siden jeg har hatt lappen har jeg disponert den tredje bilen på huset, Mondeoen. Idag ble bilen min for under halvparten av listeprisen! :D

 

Bilen

1996 Mondeo GLX Hatchback

169 000 km

Alt er originalt

14" Sommerdekk på alu.

 

Planer

- K&N filter (Er bestilt)

- Hvite blinkere (Er bestilt)

- Mondeo recaro sportsseter (På jakt etter)

- Av med hengerfestet og skvettlapper

- Blå dioder i diverse knapper

- Senking til sommeren 06'

- 17" til sommeren 06' (Alessio F1 muligens)

- Nye instrumentskiver (Hvite)

- Effektanlegg

 

Bilen skal være CLEAN, og skal smelte inn som en "vakker bil å se på" på gata. Skal ikke ha noe oppmerksomhetskåt bil. Tips og idèer tas imot med stor interesse! :D

 

Vr2005094.jpg

 

Vr2005097.jpg

 

Vr2005063.jpg

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant recaro sports stoler til mondeo når jeg var på skroten i lycksele i sverige.. spurte ikke etter pris men tror ikke de ville kostet skjorta.. sto også en st200 (mk2) der med hel bakfanger.. lurer enda på om mk2 bakfangeren passer på en mk1.. men i alle fall Lykke til ;)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen selges om jeg får solgt den innen 2 uker: 39 000,- !!

 

Ta kontakt på tlf. 414 57 840 eller mail tonheimtonheim@hotmail.com når som helst på døgnet. Ingen feil på bilen, alt av utstyr osv. Får med K&N kit.

Det var da fort....

 

Ikke fornøyd med bilen ?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt i K&N filter, og for et helvete.. Mye som ikke passet, da de på kollevold.no sa at dette kitet passet på 96 modeller, men når pakken kom, passer du kun for 93-95 (Oktober) modeller.. Altså, ikke mondeoer med Zetec motor. Men men, etter litt kutting og diverse ble det omsider klart (Mobilbilde, Samsung D500):

 

Photo-0002.jpg

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm..alle mondeoer har Zetec motorer..og din 2l fra 96 er nok ganske så lik min 93 2l..

 

Ah, er ikke det jeg har hørt. Uansett, da må jeg ha fått feil "ting" i pakken. Jeg fikk bl.a et skjegleformet gummirør om du vil, som aldri i livet passet slik det var instruert på tegningene. Luftslangen passet heller ikke inn der den skulle.. Så ikke vet jeg.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen pakker i det siste (Sorry store bilder) :

 

Denne hadde jeg aldri forestilt meg skulle være så stor.. Men men, får se om det ikke blir FOR harry ;)

Photo-0016.jpg

 

Blinkere fra England ...

Photo-0020.jpg

 

... og blinkere på bilen :)

Photo-0022.jpg

 

I tillegg til dette ligger senkesette i bagasjerommet og venter på å bli montert.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår