BIG1 Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 er det samma som jeg har fra før da? Det ser du jo på bildet?:) Kjøpt fra BCB Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 tar og sender på mms jeg når jeg får tatt meg en tur utom foreldrene mine (delelageret ;D) japp.den er grei Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 noe skal det altså være hele tiden...satt bilen i reværs idag å skulle rygge.ble en litten kakk lyd når jeg slapp ut clutchen...kjørte litt frem igjen å satte i reværs på nytt.samme skjedde.var ikke noe stort smell men et lite "kakk" liksom som om noe ikke var helt innkoblet eller noe sånt.kom bak fra hørte jeg(tror ikke det er girkassa)kan det være diffen som er på tur og kvelde eller? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 tørr jeg spørre hva som i det hele tatt er problemet? Bare lyden? Hørt lyden før? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Mulig det kan være at du ikke har fått den skikkelig i revers, hvis vi snakker om en m46/m45-kasse her... Synkroniser først, så putter du'n i revers. Hører en liten "klakk" akkurat når den går i revers. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 tørr jeg spørre hva som i det hele tatt er problemet? Bare lyden? Hørt lyden før? nope har ikke hørt den før næj. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 hmm.tror jeg fant ut hva som var feil.ser ut for at spærra står på konstant nå :( hva kan det skyldes?lite olje eller rett å slett at den er ødelagt? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Igår ble bilen solgt til Narvik,så hvis noen her bor dær oppe blir di sikkert og se den dær.var både godt og tungt å bli kvitt bilen siden jeg var veldig glad i den og kommer til å savne draget noe jævlig.men på en annen måte skal det bli godt å kjøpe en bil jeg kan bruke uten at alt rammler i staver.er ikke lett med stipend på 1000kr i måneden å skal pleie en gammel volvo med turbo og glad bensinbrukerfaktor. ;) blir nok ny volvo med tiden men nå står en grei bruks bil for tur.blir mulig golf 1,8 gti 16v. takk til alle som fulgte tråden :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Fy skam deg som solgte bilen :( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 grunnen til at jeg solgte den er rett og slett at jeg ikke hadde råd til å ha den.passasjersiden var kræsjet,samt noe lakkskader på panser,bakakslingen ødelagt å noe små ting som koster penger og ordne.brukte ikke akkurat lite bensin heller.300kr i bensin varte et par mil.er hardt å skal ha noe sånt på stipend :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jeg og er student, vært alle de år :p Har du en B230A så har du ingen problemer med å ha 740, aldri noe reperasjon som må til.. og må du fikse noe så finnes alt på biltema for en 50-lappe. :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jeg og er student, vært alle de år :pHar du en B230A så har du ingen problemer med å ha 740, aldri noe reperasjon som må til.. og må du fikse noe så finnes alt på biltema for en 50-lappe. :) vet det.men har satt meg standar med volvo.enten er det turbo ellers kan jeg ha en annen bil som går godt :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 åsså golf!? haha stakkars.. men bensinforbruket kan du ikke skylde på andre enn høyrefoten..for SÅ tørste er de ikke såsant alt er iorden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 hvor mye gikk den for da? kjipt du går over til golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 du veit ikke ka du har jedd dæ ut på nu!! blir ris på rompa når æ træff dæ ;)golf SKA du ikke ha!! Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg