Slegga Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Bremsene mine har begynt å pipe etter at jeg oppgraderte til TAR-OX skiver og org klosser. har smørt inn med kopperfett, men det hjalp jo f... ikke Noen som har noen tips??? Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Bremsene mine har begynt å pipe etter at jeg oppgraderte til TAR-OX skiver og org klosser. har smørt inn med kopperfett, men det hjalp jo f... ikkeNoen som har noen tips??? ta opp igjenn puss på skiva med sannpapir legg kopperfett på de rigtige plassene og legg kanten på klossene med ei fil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 det er kun bak det piper. pån igjen. takk for tipset hilsen piiiip Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg