Eaglehrt Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 men jeg har bare en ting å si til denne tråden: :pics Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ja visst ! Dette ga meg mer flesk rundt anklene .. er i kontakt med Velox angående effektøkning .. det er akkurat som om jeg tenker at litt mer må jeg hente ut i fra bilen .. for all del, det er nok, men vil ha litt til ;) les; "Ved bytte av kammer og porting av topp med nye ventiler får en ut maksimalt 175-180HK med originalt sprut. Bytter en til 2 dobble forgassere (som vil blir kostnadsmessig rimeligere enn datasprut) vil en greit kunne få effekter over 200hk med samme topp. Drivverket tror jeg ikke du bør tenke på. Holder fint til 200HK uten problemer. Flere bruker samme drivverk ved konvertering til større motorer. Eneste som kan bli problem ved store effekt-uttak er clutch. Den kan slippe om en får for mye dreiemoment. Da må denne byttes." Er det noen som har innspill ? Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 funnet ut hvordan du laster opp bilder nå ell? :D Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 men jeg har bare en ting å si til denne tråden: :pics :omfg Gi meg tips da om hvordan jeg legger ut bilder .. Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Edit: Og hvis du ikke liker sperra som kobler ut: Under baksetet er styrings-boksa til quattro-systemet. Inn på denne boksa går ei hvit/blå ledning. Klipp denne, og VIPS: Sperra er på så lenge bryteren er aktivert :D Mener du at det går bra og ha diff. sperra inne opp i fart ...? Det er akkurat som om jeg hører noe blir ødelagt bare ved å tenke på det .. hmm, det hadde jo vært morsomt :cocain: Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 :omfg Gi meg tips da om hvordan jeg legger ut bilder .. hmm...først må du legge ut bildet ditt på nettet..på sider som photobucket.com eller diverse andre som jeg ik husker navnet på... da du har gjort det går du inn på meldinga du skal skrive og trykker på knappen med et fjell og ei sol på...gul bakgrunn på den liksom... da får du opp ledetekstruta...du tar og kopierer url`n eller adressa til bilde og limer det inn i feltet der... trykk ok og vips så skulle bilde ditt synes her trur jeg...ikke verdens beste forklaring, så sikkert noen som forklarer det bedre ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Tror jeg forstod den forklaringa der .. skal ta bilder og legge de ut i helga !! :thanks Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 :idea: Har undersøkt litt og fått svar fra et firma som kan hjelpe meg i forhold til evt effektøkning: les; "Ved bytte av kammer og porting av topp med nye ventiler får en ut maksimalt 175-180HK med originalt sprut. Bytter en til 2 dobble forgassere (som vil blir kostnadsmessig rimeligere enn datasprut) vil en greit kunne få effekter over 200hk med samme topp. Drivverket tror jeg ikke du bør tenke på. Holder fint til 200HK uten problemer. Flere bruker samme drivverk ved konvertering til større motorer. Eneste som kan bli problem ved store effekt-uttak er clutch. Den kan slippe om en får for mye dreiemoment. Da må denne byttes." :ratatatat Er det noen som har innspill ? Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Er det noen som har innspill ? Ja... Kjør på :) Han som driver Velox Motor har trimmet en 1985 Audi 80 CC med 1,8 liter 8 ventilert sugemotor til godt over 200 hk. Og ja, bilen (motoren) har fortsatt originalt slagvolum og er fortsatt en sugemotor. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 ja d hadde vært bra .. vil ikkje ødelegge nåkka heller ;) Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.