Gå til innhold

Ny bil

Ranger emnet


OddiS

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du klarer faktisk å få tak i Audi S4 2,2 Turbo på grønne skilt til under 100 K.

 

Utfordringen er selvfølgelig forsikringen. Klarer du den har du en stor og relativt trygg bil, rikelig med krefter (270-280 med chip), quattro og det hele :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Bare det er en bmw så.....318 is`en bør du få til den prisen.....140 gamp i, dessuten er den mye lettere en 320. Men ikke fult så fin lyd, si ifra vis du kjøper bmw.....så kan jeg sjekke om den er skruddtilbake (må være en e-36)

 

Åssen sjekker du det?

Har selv en e36(318i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazda 626 2.5 V6

 

Bra bil sammenliknet med prisen, anonym rett-frem-racer med familiebilutseende men går no jævlig. Litt dårlige, unnskyld, VELDIG dårlige bremser hva angår kvalitet, størrelse og så videre. Men og positive sider; stor plass, går godt/billig, ikke noe alle andre har.

 

Har selv hatt en sånn. Var litt tull med den da i og med at de to forrige eigerene var glad i høyrefotsbruk, men det er jo ikke en vanlig ungdomsbil så det går fint an å få tak i ett godt eksemplar til en rundt 70 pluss pluss.

 

 

 

 

Min bil :

post-1631-13804851133409_thumb.jpg

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens stalltips fra meg er at du finner deg en 5-10 biler du kunne tenkt deg så lager du en poll. For nå kommer du bare til å få 3456 ulike forslag :)

Mitt er seff at du kan kjøpe deg en bil som er dyr å forsikre om du under 23, og har dyre deler. Men den går som ei klokke og du slipper i møte bessfatter'n i samme bil (audi/merce hint hint) ;

Honda CRX Vtec. Da har du attpåtil ca 20-40K til overs til bruk på andre viktige ting. Snurrbo....styling....ny girkule...sofa...mat :)

Eller ei søt lita berte? hehe

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller en Audi A4.. får di til rundt 100000kr. Nye hovedlykter og baklykter, hvite sideblink, og litt lakk på speil og dørhåndtak. Da har du en bil som er klin lik en 2000mod A4 til det dobbelte av det du har betalt for en kjedelig 95mod 1.6 :D

post-847-1380485113422_thumb.jpg

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

 

Bra bil sammenliknet med prisen, anonym rett-frem-racer med familiebilutseende men går no jævlig. Litt dårlige, unnskyld, VELDIG dårlige bremser hva angår kvalitet, størrelse og så videre. Men og positive sider; stor plass, går godt/billig, ikke noe alle andre har.

 

Har selv hatt en sånn. Var litt tull med den da i og med at de to forrige eigerene var glad i høyrefotsbruk, men det er jo ikke en vanlig ungdomsbil så det går fint an å få tak i ett godt eksemplar til en rundt 70 pluss pluss.

 

 

 

 

Min bil :

 

De bilene er egentlig svært driftsikre, ihvertfall hvis de er bra vedlikeholdt. Jeg har aldri hørt at bremsene er dårlige på den bilen, vi hadde en sånn i familien, men den var med 1,8 liter da :o Den var vi veldig fornøyde med hele gjengen! Synes ikke bilen er så veldig anonym som noen vil ha d til, den er ganske tøff, særlig med noen kule felger! Vil kjøpe en sånn en dag...

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår