Gå til innhold

Bilder av forumets corsaer..

Ranger emnet


Corsa Tuner

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke no som heter gsi world cup.

Det du har der er en world cup bil, har hatt sånn sjøk. Er samme motor og understell som gsi, men mangler styling som gsi har orginalt.

World cup med 1.5 16v kom kun i 94 under fotball VM.

 

Tror kanskje jeg har dekksel liggende ett sted.

ok, Du mener 1.6? hva er forskjellen på stylingen? Er det at Gsi'en har fanger med tåkelys osv?

Si ifra hvis du finner motordeksel da;)

Endret av dirtyfunker

-

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hm, snart kommer det bilde av min Opel Corsa B :) den er ustylet og orginal 1.0 l motor.. skal tune den og style den.. kommer nok til å henge mye her på forumet for å plukke opp tips fra dere :D for jeg har desverre liten peiling på bil, men er veldig interressert i å lære.

 

Dere har overbevist meg om at opel corsa trenger ikke å være kjedelig, takk!

Ingenting er som en hissig 1.0 liters motor

 

Bil: Opel Corsa -93 modell

Moped: Daelim s-five

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hm, snart kommer det bilde av min Opel Corsa B :) den er ustylet og orginal 1.0 l motor.. skal tune den og style den.. kommer nok til å henge mye her på forumet for å plukke opp tips fra dere :D for jeg har desverre liten peiling på bil, men er veldig interressert i å lære.

 

Dere har overbevist meg om at opel corsa trenger ikke å være kjedelig, takk!

 

myye bedre å se en unik corsa enn alle de andre råne bmw'ene osv som er i gatene, er ikke mange som gidder å legge tid på en corsa heller, derfor ser man ikke ofte en strøken corsa på veiene ;)

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår