nomix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Tok en random Amcar fra google: Og kromma litt :P Kjeda meg. Vurderer å kromme RAV4'en vår.. hihi :hammer Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jævli fett det der. åssen får du det til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Takk:) http://www.devcustoms.com/chroming.dev Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hvorfor har du ikke kromma det jeg peker på`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Fordi jeg trodde det var en kosmetisk detalj, ikke karosseri når jeg mekka modden. Får se om jeg gidder å fikse. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 syns det bare så litt dumt ut skjønner du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 syns det bare så litt dumt ut skjønner du... Selvfølgelig syns du det, har allerede forklart. Det kan fikses etter hvert, når jeg faktisk gidder, i dag har jeg faktisk familiebesøk.. Navnløs :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 kos deg..... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Drit tøft :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Min mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Tinten var ikke 100%, ellers søtt. Ganske bra som low rider :) Edit: Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Tinten var ikke 100%, ellers søtt. Edit: søt faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 søt faktisk! Jepp.. Men Jern-Erna er søtere.. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Tinten var ikke 100% Hva mener du? hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hva mener du? hvor? Du burde holdt fremre vindu igjen :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg