Gå til innhold

Kordan speil?

Ranger emnet

Redl1ne

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dissa speila? Tror dere det blir problemer å få festa di på bilen min?:) Tar gjerne imot tips om kordan jeg kan gjøre det for å få di tilpasset;)

http://www.astperformance.com/universal/exterior.php

Eller disse speila?

Mirror_F1_Black.jpg

Kan jo ikke bruke det festet som følger med speila...er jo ikke 90 dører:)

Slik ser bilen ut:

trutrutrutrutrutrutrurturturtururu.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plexi glass istedet for vanlig glass der trekantvinduene er fremme og så skrur du festet gjennom glasset.. evt ta av det svarte plast greiene og skru metall festet gjennom døra. lurte på dem speila jeg og.. men liker godt de originale speila på 88 dørene.. ellers måtte det blitt dtm speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plexi glass istedet for vanlig glass der trekantvinduene er fremme og så skrur du festet gjennom glasset.. evt ta av det svarte plast greiene og skru metall festet gjennom døra. lurte på dem speila jeg og.. men liker godt de originale speila på 88 dørene.. ellers måtte det blitt dtm speil.

Hm...likte ikje heilt det me plexi glass, mn beste hittill:) går jo ann å bare ta spenntak å røsk ut speile å ta hammern å bank carbonspeile som bære fan inn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det heter ikke 90 dører.. hetter 88 dører :D

dessuten så spør du jo om dette her under prosjekt tråden din, er ingen vits i å lage hundre tusen poster egentlig

(sorry om jeg oppleves kritisk, men når man tenker etter så er det jo bare helt logisk tankegang da)

Hjalp lite dette da dukenukem Trengte informasjon fort fordi jeg skulle bestille speil fort som fan.. Tenkte hvis jeg la ut 2 så fikk jeg fortere vite noe.. dette kalles for logisk tenkegang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider