Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hva synes dere om dissa speila? Tror dere det blir problemer å få festa di på bilen min?:) Tar gjerne imot tips om kordan jeg kan gjøre det for å få di tilpasset;) http://www.astperformance.com/universal/exterior.php Eller disse speila? Kan jo ikke bruke det festet som følger med speila...er jo ikke 90 dører:) Slik ser bilen ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 plexi glass istedet for vanlig glass der trekantvinduene er fremme og så skrur du festet gjennom glasset.. evt ta av det svarte plast greiene og skru metall festet gjennom døra. lurte på dem speila jeg og.. men liker godt de originale speila på 88 dørene.. ellers måtte det blitt dtm speil. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 plexi glass istedet for vanlig glass der trekantvinduene er fremme og så skrur du festet gjennom glasset.. evt ta av det svarte plast greiene og skru metall festet gjennom døra. lurte på dem speila jeg og.. men liker godt de originale speila på 88 dørene.. ellers måtte det blitt dtm speil. Hm...likte ikje heilt det me plexi glass, mn beste hittill:) går jo ann å bare ta spenntak å røsk ut speile å ta hammern å bank carbonspeile som bære fan inn:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 det heter ikke 90 dører.. hetter 88 dører :D dessuten så spør du jo om dette her under prosjekt tråden din, er ingen vits i å lage hundre tusen poster egentlig (sorry om jeg oppleves kritisk, men når man tenker etter så er det jo bare helt logisk tankegang da) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 det heter ikke 90 dører.. hetter 88 dører :D dessuten så spør du jo om dette her under prosjekt tråden din, er ingen vits i å lage hundre tusen poster egentlig (sorry om jeg oppleves kritisk, men når man tenker etter så er det jo bare helt logisk tankegang da) Hjalp lite dette da dukenukem Trengte informasjon fort fordi jeg skulle bestille speil fort som fan.. Tenkte hvis jeg la ut 2 så fikk jeg fortere vite noe.. dette kalles for logisk tenkegang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 tankegangen din kan man også kalle spam cheers Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg hadde byttet til 88-dører... så er det sikkert bare å smelle de på. Og ja, litt mye spam. 2 - 3 poster om samme tema er unødvendig, og doppeltposting er unødvendig. Du får svar tidsnok. cheers Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg sveiste igjen org hullene og limte speilet rett på ruta med sicaflex .. Funket fint som f ... Brauker adapteren fra 88 dørene - bare kapper bort de tappene som den skal festes med og limer den på ruta. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg sveiste igjen org hullene og limte speilet rett på ruta med sicaflex .. Funket fint som f ...Brauker adapteren fra 88 dørene - bare kapper bort de tappene som den skal festes med og limer den på ruta. Har du bilder av resultatet?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 eneste som kan kødde seg er hvis at du må sveise igjen de gamle hullene, og da kan jo det bli vanskelig å få det fint. For det første skal du være god å lakkere for ikke å se noen overgang, evt lakkere hele døren. Også kan det begynne å ruste hvis ikke grunnarbeidet blir noe bra.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 hm..går ikke ann å montere de i det orginale festet som er der?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg