Michael_ Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 er det noen som har erfaring med lysakerbil? tenkte jeg skulle bestille noen luftfilter der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg har handlet en god del der, trivelig fyr. Kan anbefales, kanskje ikke billigst på alt, men ellers bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg har handlet en god del der, trivelig fyr. Kan anbefales, kanskje ikke billigst på alt, men ellers bra. ok. høres bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg har nettopp bestilt filter, bilstein sprint og lesjö samt stabstag fremme og bak.. var ikke noe sånn spes billig..men har leita så lenge nå etter gode priser osv, så fikk jeg en gulljobb i helga som var, så tenkte jeg shit'au og bare bestilte alt fra han.. jeg kjøpte det store filteret, noen som har bilde av det? jeg ringte han å spurte åssen det var, sånn siden det va ltt billigere enn de andre, og det han sa var at det var et effekt filter, og ikke blingbling..men hva er vel mer blingbling enn POWER!?:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Har handlet endel der. Null problemer og god service. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Han klarte å "lure" på meg et "RamAir" filter der for 80 mm LMM til visstnok redusert pris, men billig var det ikke uansett. Skikkelig "salesman"..... Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg