vovvov Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Okay en litt teit tittel på tråden da men. Jeg postet for en tid tilbake et bilde her for en stund siden, men nå kan jeg ikke finne igjen tråden. Hvor lenge blir trådene/bildene liggende. Ser ut til at de eldste trådene er 1 mnd gamle. Betyr dette da at ALLE trådet blir slettet etter 1 mnd? Det er i så fall for dumt. Hva er grunnen til dette ? Mvh. H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Under selve forumet er det en rullemeny der du kan velge hvor langt til bake tråder skal vises fra :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vovvov Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 tusen takk. det så jeg ikke. takk takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg