Alucard Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Skal kanskje kjøpe meg en 1988 modell Audi 90 Quattro. Og da lurer jeg på om dette er ett godt kjøp? Er det noen typiske feil og mangler jeg bør se etter på denne bilen? Den har kjørt 200 000 km, har 4 hjulstrekk (bombe :p) og er senka, 17 toms alufelger++ Utstyrsliste: ABS, Alarm, Alu. felger, Avtb.hengerfeste, Diffsperre, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Galv. karosseri, Hengerfeste, Kurve/tåkelys, Motorvarmer, Radio/CD, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skipose, Soltak, Sportsseter, Startsperre, Metallic, 4X4. Hvor mye bør jeg gi for denne bilen? Strøken å se på. Siter 2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro Prosjekt: 1983 Opel Senator-A X-biler 1985 Audi 80CC 1.8 1995 Audi A4 B5 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Skal kanskje kjøpe meg en 1988 modell Audi 90 Quattro. Og da lurer jeg på om dette er ett godt kjøp? Er det noen typiske feil og mangler jeg bør se etter på denne bilen? Den har kjørt 200 000 km, har 4 hjulstrekk (bombe :p) og er senka, 17 toms alufelger++ Utstyrsliste: ABS, Alarm, Alu. felger, Avtb.hengerfeste, Diffsperre, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Galv. karosseri, Hengerfeste, Kurve/tåkelys, Motorvarmer, Radio/CD, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skipose, Soltak, Sportsseter, Startsperre, Metallic, 4X4. Hvor mye bør jeg gi for denne bilen? Strøken å se på. Prisen er ikke lett å angi når bilen ikke er prøvd og inspisert, men den pleier å ligge på 35-60000 for et bra eksemplar alt etter km-stand. 20v er dyrere enn 10v, og quattro trekker også prisen opp. Går ut i fra at det er en femmer som står i denne, det beste er da 20v (7A-motor). Rust pleier aldri være noe problem på Audi etter 1986, og om motor og drivverk er bra, ja da sier jeg løp og kjøp! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jepp. Enig der, men tror jeg har hørt at termostanten skal ha en tendens til å gå ganske fort. Og at dynamoen ikke leverer nok strøm, men er ikke 100% sikker Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Selv om bilen er galvanisert så bør du sjekke etter rust. Det kommer fort hvis bilen har vært skada. Kom litt i buene hos meg, dette var en 90 mod. lysa i instrumentpanelet kan være et problem, dette er som oftest bryteren ved rattet. 200.000 km? og fikse speedoen på denne bilen kan hvilken som helst amatør gjøre... sender deg en Pm og forteller hvordan du kan sjekke litt rundt det... Er bilen senka så bør du finne ut om den har hatt en firehjulskontroll og blitt justert etter den ble senka... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.