JungHanz Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Har en caddy 85modell og ettersom det er lite liv på caddy forumet så poster jeg her ettersom det er noe likt. Har motert 90fanger på caddy'n og skal nå montere orginale tåkelykter til 90fangeren. Men det er jo selvfølgelig ikke plass til det, jeg har skjært hull i den orginale frontplata på caddy'n, men det er fortsatt ikke nok plass. Tåkelyktene støter på selve karosseriet den bjelken som sitter lavest i fronten. Den er vel ganke vital i de bærende egenskapene, og derfor ikke veldig lurt å skjære ut hull til tåkelyktene i ?? Har sett bilder av både caddy og golf I med 90fanger og orginale tåkelykter.. Noen som har peiling på hvordan jeg skal får dette til ?? mvh. Hans Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ingen som veit om det er greit å skjære ut et par hull i selve karosseriet i fronten for å få plass til tåkelyktene ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Det er ikke greit å kappe i denne bjelken helt uten videre. Det er heller ikke nødvendig. Jeg drev (dessverre) med det samme i 1996/97 med den daværende Einsern og jeg fant ut at dersom jeg monterte fangeren langt nok fram så ble det også plass til sprederne i bakkant (hadde seff kappa hull til dem i selve frontblekket). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg