Preben Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Sorry Preben.. Men den var FETTE stygg.. Utlendinger, plasskrevende, og alt annet av argumenter du hadde for å bytte 523'n.. jeg hadde fortsatt beholdt den. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 er ikke stygg, men er nok enig i at jeg ikke ville bytta. hver sin smak. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Sorry Preben..Men den var FETTE stygg.. Utlendinger, plasskrevende, og alt annet av argumenter du hadde for å bytte 523'n.. jeg hadde fortsatt beholdt den. Hehe. Hver sin smak ja. Det er ikke helt det samme som BMW'en nei, men den er fryktelig moro å kjøre. Plassmessig spiller det ikke så stor rolle egentlig, var vel bare en unnskyldning for å bytte. Var egentlig bare møkk lei 523'en. Den bilen var jinxa, og den hatet meg av hele sitt svarte hjerte. Denne lille saken koster meg endel mindre i drift, så det er jo forsåvidt et lite argument. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Grattis med ny bil! Ville kanskje droppa ekstralysa og hatt noen større felger, men du har sikkert noen arumenter for det også. Hører jeg "Mørkt om natta" og "Brostein i Oslo"? :) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Grattis med ny bil! Ville kanskje droppa ekstralysa og hatt noen større felger, men du har sikkert noen arumenter for det også. Hører jeg "Mørkt om natta" og "Brostein i Oslo"? :) Takker =) Jeg elsker ekstralysene mine, synes de gjør endel for bilen. Dyre var de også. Ang. felger er Oslo grunnen ja. Blir endel lukeparkeringer og slikt, noe jeg trodde jeg var litt flink til, men egentlig ikke er. Dessuten finns det jo ikke veier i Oslo, bare gruver de kaller veier. Gjerne med trikkeskinner i flere høyder. Disse flotte 15" var gratis, iom at alternativet var stålfelg takket og bukket jeg for det. Mini leverer jo såklart endel andre felger, noen litt mer kjente enn andre. Har skrekkelig lyst på nye felger, så her er iallefall alternativene mine. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Fet bil.. og ekstralysa er HELT riktig til den bilen.. stemmer veldig bra overens med gamle Mini.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Eg syns den bilen der va grisetøff! med ekstralys og alt! få på litt større felgar så e an perfekt! Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Nå elsker jeg mini, så jeg elsker bilen din. Veldig veldig fin:D Grattis! Ta godt vare på den Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Alternative felger... 1 Ser ikke så innmari spennende ut, men de er flotte på bilen. Ser ubestridelig orginale ut. 2 Samme felgene som Miniene i The Italian Job hadde, og fåes i flere varianter. Grå, antracite, komposite, 2 delt, 17" og 16". De er vel ganske like rondell 58(?). 3 Oppdaget nettopp disse, og synes de er ganske flotte egentlig. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Tror jeg så bilen din idag.. Kjørte gamle veien til Larvik fra Sandefjord, dvs mot Jotun og videre. Så en rød cooper på fortauet en plass. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Stemmer det. Var ikke jeg som kjørte riktignok. Er 3 røde i Sandefjord, en med hvitt tak, en med rødt og min med svart. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 ta di nederste felgene du hadde bilde av, eller finn noen med bred kant.. tror det kan bli fett på bilen din :) Grattis btw! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Flott bil. Gratulerer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 De nederste felgene ja! ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg