Mehdi Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hei har et lite spm.. mulig dere syntes det er teit.. men er ikke så erfaren innenfor bil. Jeg lurer på om det muligheter for å få fjernet merket på bagasjelokket på bilen min.. er bare en 1.6 liter skjønner dere:P hadde vært morro om folk ikke viste hva det var:P så mitt spm "Går det ann å få fjernet merket bak uten å da lage noen merker på bilen eller må lakere igjen senere eller tette igjen noen hull?" takk på forhånd =D Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Finnes mange tråder om dette. Men du kan prøve å varme opp merket litt og så bruke en fisketråd som du vrikker inn under merket. Hvis du skjønner hva jeg mener? Også må du finne et eller annet for å fjerne resten av limet som sitter igjen :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 takk al3x.. men hva burde jeg kanskje bruke for å fjerne limet og samtidig ikke slite/fjerne lakken? takk Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Tror sitrusrens fungerer bra. Du bare sprayer på litt, gnir og så vasker godt. Lurt og polere litt grundig også. Her er forresten en annen tråd om det samme: Link Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 takker og bukker ! =D Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 kan noen i samme slengen fortelle meg hvem i svarte som limer på de merkene? Jeg har lagt merke til at spesielt A4 B5 har emblemene på bakluka plassert på forskjellige plasser. Noen oppe, noen nede og resten midt på.. Det irriterer meg helt grenseløst! :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 kan noen i samme slengen fortelle meg hvem i svarte som limer på de merkene?Jeg har lagt merke til at spesielt A4 B5 har emblemene på bakluka plassert på forskjellige plasser. Noen oppe, noen nede og resten midt på.. Det irriterer meg helt grenseløst! :) w00t? Aldri sett en A4 med Audi-emblemet på andre steder enn over skiltet bak. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 A4 og 1.6-merket. Ringene står på samme plass, men disse to som står på hver sin side av luka er nesten aldri på samme plass vertikalt om du skjønner.. Virker som om den lokale møller-mann måtte klistre disse på selv. :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 A4 og 1.6-merket. Ringene står på samme plass, men disse to som står på hver sin side av luka er nesten aldri på samme plass vertikalt om du skjønner.. Virker som om den lokale møller-mann måtte klistre disse på selv. :) Aha, sånn sett ja. Trodde du mente Audi ringene jeg :) Var kanskje en litt brisen tysker på jobb den dagen de bilene ble laget? :hammer Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hehe ganske enig der:P men fins det ingen annen måte få av det merket på enn å bruke fisketråd og prøve å komme seg bak merket og nappe.. Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Her er det faktisk en oppskrift, MED bilder for dem som ikke skjønner tegninga :D http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/data/a1235/a1235.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 kan noen i samme slengen fortelle meg hvem i svarte som limer på de merkene?Jeg har lagt merke til at spesielt A4 B5 har emblemene på bakluka plassert på forskjellige plasser. Noen oppe, noen nede og resten midt på.. Det irriterer meg helt grenseløst! :) Er det ikke slik at 95 og 96modell har merkene plassert midt på bagasjeluka, mens nyere modeller har merkene plassert oppe på luka..? Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimJ Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Som en mann som sikkert har limt på ca 1000 slike merker når jeg jobbet som oppretter på Møller må jeg bare si at det er en dritt jobb og lime på, blir aldri likt som det var fra fabrikken, og ikke bryr vi oss så mye heller. Så lenge kunden smiler og er glad er vi nøgde også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Som en mann som sikkert har limt på ca 1000 slike merker når jeg jobbet som oppretter på Møller må jeg bare si at det er en dritt jobb og lime på, blir aldri likt som det var fra fabrikken, og ikke bryr vi oss så mye heller. Så lenge kunden smiler og er glad er vi nøgde også:) Du som har limt her også eller? :D Har lagt merke til mye rar plassering av emblemer jeg også, men denne tar kaka... :hammer Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg