kleiven Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Her er det noen bilder av bilen min, er litt møkkete nå,men har nettopp starta den opp igjen etter å ha stått en laaang stund. :) Ikke verdens beste bilder,er tatt med mobil. [/img] [/img] [/img] [/img] Kommer med flere bilder når det blir gjort div ting Har rivi av nesten all soting,skal ha på ny rundt hele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 fin den! ikke så alt for mye dilldall :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 takker :) Har tenkt å skaffe meg avantgardegrill å kanskje skifte bakpotta. D blir vel det eneste utseendemessige som blir gjort,regner jeg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 meget fin bil du har der :) så... er merca bedre en bmw'ne du har hatt? hellothere neida, bare tuller jeg.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Har hatt 190n en stund,alle bmwa har kommet etter jeg fikk tak i merca. Er nok best mercedesn,men skal ikke klage over 5 serien da,go å kjøre,sprek motor. Men har blitt vokst opp med mercedes fra alle kanter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 takker :)Har tenkt å skaffe meg avantgardegrill å kanskje skifte bakpotta. D blir vel det eneste utseendemessige som blir gjort,regner jeg med skulle du så ha solgt den bakpotta :D ? Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg