p10 Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Er det noen som vet hvor man kan få lakkert felger i Tromsø-området, og eventuelt hvor mye det koster? Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Finnes jo en haug med lakkerere, tror alle tar felger. Tenker du pulverlakkering eller vanlig? Pris kommer vel an på forarbeid, skal de sandblåses? Slipe kanter etc? Lakkering koster mella 2 å 2.5k for alle 4. Jeg vet at Lunheim bil&lakk har lavest timespris, verdt en telefon dit. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Takk for tipset! Pulverlakk hadde vært å foretrekke, men det er ikke et must! Den ene felgen er kantkjørt, så den krever litt arbeid, ellers er det bare sliping og lakkering! Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Har et sett 17" der klarlakken har begynt å løsne samt en del kantkjøring. Planlegger å gjøre grunnarbeidet selv. Har du noen peiling på om det finnes skikkelige produkter for å fjerne gammel lakk? Jeg har hørt at de brukbare produktene ble ulovlig for masse år siden Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Har ikke vært borti noen som holder det de lover iallfall! Sandpapir, gode armmuskler og MASSE tid er min resept! Mulig du kan sandblåse dem hvis du har tilgang til slikt utstyr.... men er ikke sikker! Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg