poitdexter Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 jeg tror motorn i kadetten er skjært nå.. men trenger en ny 2,2i. hvor skal jeg lete? gjerne en som ikke er helt orginal. finnes det mye sånt i sverige? på forhånd takk! Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 leit i en Rekord. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 jeg tror motorn i kadetten er skjært nå.. men trenger en ny 2,2i. hvor skal jeg lete? gjerne en som ikke er helt orginal. finnes det mye sånt i sverige?på forhånd takk! har to stk 2,2 motorer på "lager", dvs en står på palle, og en står i bilen min. Trenger du motor så er det bare å spørre. vil gjerne bli kvitt de motoren da de ikke har noen funksjon for meg nå. Kan sette i stand en for to lapper om du er interesert... evt så kan du få en som trenger overhaling for 650kr, (uten topp, da den skal på en annen prosjektmotor...) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg