Gå til innhold

Styling-tech

Ranger emnet


_S|ndre^

Anbefalte innlegg

Hm, jeg fikk også høre bare brae ting om Styling Tech, og derfor gikk jeg til dem for å handle felger, det angrer jeg på nå..

 

Jeg fikk beskjed om at det ville ta opptil 3 uker for meg å få felgene etter at jeg bestilte dem, om jeg ikke fikk noen annen beskjed neste dag.. Fikk ikke noe beskjed og felgene skulle være på vei.. I etterkant spurte jeg om jeg kunne få overføre penger til Styling Tech, slik at jeg ikke brukte dem opp på annet dritt, og fikk da bekreftet at felgene var på vei fra Tyskland! Etter at det hadde gått mere enn 3uker henvendte jeg meg og spurte, da hadde ikke felgene kommet med, for 10" felgene fantes ikke på lager hos FK, og 9"erne var heller ikke kommet, siden 10"erne ikke fantes. Jeg spurte hvordan dette kunne gå ant når han hadde fått beskjed av FK om at felgene var på lager og de blei bestilt.. Det var ikke mye svar å få, litt dårlige unnskyldninger osv.. Og da fikk jeg varsel om at det kunne ta litt tid å finne tak i 10"erne, og at jeg kunne få kjøpe et par 8,5x18 + 10x18 Rondell 58 med dekk, da måtte jeg fortelle det at de har ET13, og det er ikke så lett å smekke på en E36 uten å voldta skjermene. Jeg fikk beskjed om at han skulle sjekke opp om felgene og høre litt rundt med FK om det fantes andre plasser, og gi beskjed over helga.. Vel, fikk jo selvsagt ikke noe beskjed, og måtte spørre, nei, han hadde ikke tid nå for han skulle på Gatebil, men på Mandag var dette prioritet 1!!! Vel, mandagen gikk sakte men sikkert, jeg ringte til Styling Tech seint på dagen, og fikk beskjed om at Svein Erik (som jeg hadde med å gjøre) hadde en avslappingsdag etter Gatebil.. Vel, i og for seg greit det, siden det sikkert har tatt på, men hva med meg? Sendte han ei tekstmelding og han skulle sjekke det opp på Tirsdag, vel.. Fikk ikke noe beskjed da heller.. Og jeg ringte og truet med at om det ikke blei litt fortgang så ville jeg ha pengene mine tilbake og gå en annen plass. Da fant han en løsning på dette til neste dag.. Han fikk tak i 4stk 9x18" og de skulle være her Fredag neste uke, så da skulle han si ifra.. Jeg skulle få bytte inn 2 av de 9x18" i 2stk 10x18" når de kom.. Og dagene gikk, Fredag fikk jeg ikke noe beskjed om noe, så jeg tenkt meg jo det at de ikke var kommet.. Fikk ikke tak i han heller. Ringte på Mandags ettermiddag, og fikk beskjed om at han var opptatt, men skulle ringe meg seinere.. Fikk tekstmelding sent på kvelden om at han var opptatt og skulle ringe meg igjen i morgen.. Ja, Tirsdagen gikk, uten at jeg fikk noen telefon.. Og da følte jeg det at jeg blei tatt for gitt, og at han gav seg totalt faen.. Jeg krevde pengene tilbake, og det tok noen dager det også.. Men, nå har jeg pengene, og jeg leter etter felger selv.. Man finner fort ut hvem man ikke burde handle med her i bransjen.. Forresten, så skulle han også finne ut om Vader frontstoler til meg, og gi beskjed, men hørte heller aldri noe om dem..

 

Det vil jeg kalle dårlig service.. Jeg prøvde alltid å være forståelsesfull anngående situasjonen med FK, men etterhvert når han ikke giddet ringe meg, lovte ting som han ikke holdt, og satte tidsfrister som ikke var realitiet.. Så blei jeg lei..

 

Sånn er min situasjon med firmaet Styling Tech!

 

Utdrag fra min biltråd, jeg gidder ikke skrive alt på nytt, spør om du lurer på noe, så skal jeg svare for meg!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Hm, jeg fikk også høre bare brae ting om Styling Tech, og derfor gikk jeg til dem for å handle felger, det angrer jeg på nå..

 

 

 

Utdrag fra min biltråd, jeg gidder ikke skrive alt på nytt, spør om du lurer på noe, så skal jeg svare for meg!

 

Gammel tråd men uansett er denne saken helt lik min som er akkurat nå

 

 

Forhåndsbetalte noen Keskin Kt1 felger for 3 uker siden. Ble lovet at de skulle være klare til jeg var hjemme igjen fra ferie som da varte i 14 dager. Enda har de ikke kommet til lageret dems engang. Synes det virker veldig useriøst. Får ALDRI svar på mail. Og bare rare unnskyldninger når jeg ringer de.

 

Personer som har forhåndsbetalt noe skal være førsteprioritet.

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

svein erik er vel og bra flink han ja.... til og finne opp dårlige unnskyldninger og dra inn penger,så han kan drive med egne prosjekter. bestilte stylingkit og lykter i januar i fjor jeg også. og riktignok,plasten kom etter 14 dager,noe som er vel og bra. men vingen bak og lyktene kom i juni!!! etter tusen tlf,hvor lovnaden er BESTANDIG er skal sjekke og ringe tilbake,noe som ALDRIG skjer. Så jeg satte meg i bilen,tok fri fra jobb en dag i mai i fjor for og kjøre 30 mil oppover,og da jeg kom halvveis ringte de...ydmyk og beklagende... jeg godtok unnskyldningen og sa saken skulle glemmes hvis jeg fikk varene mine snart og dette aldri skjedde igjen. Mail... ja..venter fortsatt på svar på en mail jeg sendte i vinter jeg angående en reklamasjon. Ringer,men treffer aldri personen som har et svar. så nå gidder jeg ikke og holde kjeft mer om dette firmaet. Å dette gjelder ikke bare meg... styling tech framstår som jævlig useriøst,og aldri har jeg opplevd dårligere kundebehandling. handler du for 30000 så får du ikke bedre behandling av den grunn. Har 2 biler til jeg skal ordne,men kommer ALDRI til og handle på styling tech igjen. ALDRI...:angry::angry::angry:onfiredevionfiredevi

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår