Michael_ Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 lurte litt på hvor mye effetkt det er i en b20 motor som er borra opp til 2.2, 2 doble 40 webere, veldig kvass kam 532 topp og grenrør? også lurte jeg på om det er mulig at det sitter 532 topp på den? så vidt jeg vet er det 16v. han jeg kjøpte den av sa det satt det på den :) har ikke skrud opp får å se enda, men må vell gjøre det snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 lurte litt på hvor mye effetkt det er i en b20 motor som er borra opp til 2.2, 2 doble gassere, kvass kam og grenrør? er alt 100% riktig så rundt 150-160 hk. Spørs hvor store gassera er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 er 40mm gassere pluss at det er en bedre topp. kammen er visst veldig kvass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 er 40mm gassere pluss at det er en bedre topp. kammen er visst veldig kvass :) i dag er det onsdag, blitt bil på deg? bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 i dag er det onsdag, blitt bil på deg? bilder? ja :) henta den i fetsund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 ja :) henta den i fetsund. vill også ha en sånn..... men ikke bilde av bilen da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 vill også ha en sånn..... men ikke bilde av bilen da..? jo, men den er ikke så fin i karrisseriet da. skal lakkere den ultra marine blå snart :) edit: fant ut at det var 40mm webere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 dette tror jeg blir bra;) cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 har endelig fått bestilt stol :) så da blir det nokk en liten tur på jordet. prøvde den såvidt det var på jordet. må si den gikk ganske bra. når jeg la inn andre gir dro jeg rett rundt. edit: noen som denne på landsfinalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 lurte litt på hvor mye effetkt det er i en b20 motor som er borra opp til 2.2, 2 doble 40 webere, veldig kvass kam 532 topp og grenrør? også lurte jeg på om det er mulig at det sitter 532 topp på den? så vidt jeg vet er det 16v. han jeg kjøpte den av sa det satt det på den :) har ikke skrud opp får å se enda, men må vell gjøre det snart :) 16V på en B20???? Det må du nesten ta noen bilder av trur jeg....;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 ja begynte å lure litt når du skrev at det er en b20 med 16v topp...??? Er det ikke en b200 da?? Ta noen bilder å legg ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 ja begynte å lure litt når du skrev at det er en b20 med 16v topp...???Er det ikke en b200 da?? Ta noen bilder å legg ut da. skal skru opp å se en dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 du ser jo forskjell på en 8 ventiler topp og en 16 ventiler topp till b20, 16v toppen har jo også register rem. er ikke en eneste likhet mellom de, det finnes jo flere forskjellige 16 ventiler topper til b20, men ingen av der er produsert av volvo. på http://www.amazonklubben.se under trimmad motor, b20 motorporr, der er det flere bilder av b20 16 v topper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 finnes det 532 topp? har ikke jeg hørt om eller er det bare en skriveleif for 531? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg