Mehdi Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hey folkens.. er det noen av dere som har muligheten til å sette på øyelokk på min audi a4 95 mod i PS? jeg lurer bare på hvordan det blir dersom jeg kjøper de lange øyelokkene som strekker seg langt ut og ikke de som er "L" formede.. Takk på forhånd !! :) (sry klarte ikke å legge ut bilde.. men den er helt standard *sølv farget*) Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hey folkens.. er det noen av dere som har muligheten til å sette på øyelokk på min audi a4 95 mod i PS? jeg lurer bare på hvordan det blir dersom jeg kjøper de lange øyelokkene som strekker seg langt ut og ikke de som er "L" formede.. Takk på forhånd !! :) (sry klarte ikke å legge ut bilde.. men den er helt standard *sølv farget*) bilen min me slike øyelokk.. er ikke noe god i PS. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 takk takk.. fin bil du har:) min er helt orginall har nylig fått den.. har litt lyst å se hvordan det er med kun øyelokk utenom all stylingen:) Takk Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 fortsatt ingen som hadde giddi å satt på noen øyelokk i PS for meg ?:/ Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hey, jeg hadde en sånn a4 med kun de L-øyelokkene og felger og vil anbefalle deg å sette på de som går utover blinklysene istedenfor.... De L-formede er litt kjedlige i forhold... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 takk.. du har ikke bilde? Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 takk.. du har ikke bilde? Uff, jo, på en diskett (av alle ting, er leeenge siden jeg hadde den bilen :) ) ett eller annet sted, skal se om jeg finner, men tør ikke love noe.... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg