Rabbit-runner Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Rabbit Runner. De felgene der er vel så langt unna "oldschool" som du kommer. Desverre. De er fine, men er litt vel nye til å kunne ligge i denne tråden. hehe.. ser den... de er alt for nye.. men de er nå små og breie da.. mens du er inne på det, så finnes det flere felger her som ikke er all verden old school.. hehe... menne.. hver sin smak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Så det du sier er at. Så lenge felgene er små så er de oldschool og fortjener derfor en plass i denne tråden? hmmm. Høres litt merkelig ut. Har vel ingenting med smak å gjøre, men heller det å forstå at denne tråden er for eldre felger så kallt "oldschool" og Brock B5 er desverre litt vel nye. Eller tar jeg feil? du har sikkert rett......hvis du bryr deg så fært så spør noen andre, eventuelt kan jeg slette innlegget. (Careface....) tenkte det bare ville være artig å legge ut bilder av felgene. Så får dere heller ha meg unnskyldt om jeg gjorde skam på "old-school" begrepet.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Gamle sciroccoen min med Compomotive felger ;) noen som vet hva disse heter? og forresten , telles disse som old-school? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 jeg vet hva de heter for jeg har de samme felgene på golf gto'n nå. compomotive cf500 Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 De siste felgene du har bilde av Timoty er Borbet A felger... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 De siste felgene du har bilde av Timoty er Borbet A felger... :) jepp, og nei, vil ikke si de telles om old school Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 jepp, og nei, vil ikke si de telles om old school Det er "Old school" felger!!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 ikke lett å få i luft, men gikk til slutt! 185-55 på 8-13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Det er "Old school" felger!!!!Tommy nei nå får du gi deg! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 hehe kan noen skaffe meg noen breie oldschool felger , gjerne chrom, med litt kant, som passer den nye vogna mi? :) chrome spoke med kant for eksempel? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 nei nå får du gi deg! Det er det vel det!!! Disse felgene kom jo på 80 tallet!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Det er det vel det!!! Disse felgene kom jo på 80 tallet!!!Tommy Jeg erklærer meg uenig. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 ikke lett å få i luft, men gikk til slutt! 185-55 på 8-13 Tøff dimensjon:titties: Lurer på om jeg ikke skal ha det på hjula mine også, ikke spesielt dyre heller gitt:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Borbet A kom i 1990.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Faen, det er jo nesten 20 år siden... Da er det jo iallefall en classic-felg... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg