Nikdev Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Skulle jo hatt disse du da:Dhttp://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7001323&sid=2ad4aeyO9999113&pos=2&tot=3 Nice, men det er faktisk 4x108 på porscha mi, er fornøyd med de compmontivfelgene, de er faktisk 3 delte og alt, og på ventilhettene står det BBS :eek: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ford-boltsirkel jo.... er jo nesten bra bil da... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ford-boltsirkel jo.... er jo nesten bra bil da... Er nesten litt flau over å måtte si det, men det finnes faktisk AUDI med den boltsirkelen der. og Den Porschen der har div V.A.G deler. sorry. knock Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Er nesten litt flau over å måtte si det, men det finnes faktisk AUDI med den boltsirkelen der. og Den Porschen der har div V.A.G deler. sorry. knock Er derfor den har 108 boltsikel, har audimotor også, var opprinnelig ment som en audi, men de droppa prosjektet (pga oljekrisen)og porsche kjøpte det opp, og brukte noen vag\audi deler på den men det er fremdeles en porsche(med ufortjent dårlig rykte) bra kjøreegenskaper, 1080kg, 50-50 vektfordeling og rwd Forresten noen med bbs felger som har lyst på, har 1stk: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Er nesten litt flau over å måtte si det, men det finnes faktisk AUDI med den boltsirkelen der. og Den Porschen der har div V.A.G deler. sorry. knock det er vel nettopp det som gjør den til en BRA porsche ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Forresten noen med bbs felger som har lyst på, har 1stk Jeg vil ha! Hadde gjort seg på den ubrukte 8x16" BBS RS-en som pynter opp det ellers svært triste rommet mitt. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Jeg vil ha! Hadde gjort seg på den ubrukte 8x16" BBS RS-en som pynter opp det ellers svært triste rommet mitt. Da er ventilhetta din! Blytter den mot en titt på golfen\jettaen og litt sikling på felga dine yodude Tilbake til topic: Litt annneledes variant av bbs: Edit, Old school: Boble feeelgs Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Det kan se ut som disse havner på granadaen en gang i tia ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Må bare beklage på forhånd, detta blir litt OT, men siden vi snakker om felger, BBS og old school. (kanskje ikke så OT likevell? :rolleyes: ) for det første, hvordan er det mulig å vite om boltsirkelen er 4*100 eller 4*108 f.eks? skal kjøpe felger brukt, men fyren viste ikke så mye om bil eller felger (han hadde overtatt felgene selv)...trasig å kjøpe, å så finne ut at det er feil... for det andre, hvor bred dekk dim. kan jeg ha på 6x14" ? blir det nå brukbart med 6x14" me tanke på lavhet og old school looken? :rolleyes: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hmm, 195\45 dekk ser bra ut på 6x13" felg, kanskje 195\40 eller 45 blir bra på 6x14? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 195 syntes jeg hørtes ganske bredt ut på en 6" felg. Eller, det spørs jo om man vil ha strekk eller ikke det da. Ser jo klart penest ut med strekk spør du meg. Har selv 205-40 på mine 9x16 felger, og da er det passe med strekk:) Men som sagt, det spørs om du vil ha strekk på dekkene eller ikke da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 195 syntes jeg hørtes ganske bredt ut på en 6" felg. Eller, det spørs jo om man vil ha strekk eller ikke det da. Ser jo klart penest ut med strekk spør du meg. Har selv 205-40 på mine 9x16 felger, og da er det passe med strekk:) Men som sagt, det spørs om du vil ha strekk på dekkene eller ikke da. Bruker 195/45-14 på 6-14 ved EU/visning, da får du helt rette dekksider. Et helvete å ta av fordi dekksidene er så stive. 205/40-16 på 9-16 er det ingen dekkfabrikanter som godkjenner, med god grunn....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 195 syntes jeg hørtes ganske bredt ut på en 6" felg. Eller, det spørs jo om man vil ha strekk eller ikke det da. Ser jo klart penest ut med strekk spør du meg. Har selv 205-40 på mine 9x16 felger, og da er det passe med strekk:) Men som sagt, det spørs om du vil ha strekk på dekkene eller ikke da. 6" blir for smalt for strekk uansett... Må jo ha pizzaskjærere for å få strekk da :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Blir vel kanskje litt smalt ja. Men kunne jo prøvd 175 da. Sikkert ikke så lett å få tak i det i lavprofil heller:wonder Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 205/40-16 på 9-16 er det ingen dekkfabrikanter som godkjenner, med god grunn....... Nei, det vet jeg. Men uansett så ser det penest ut synes jeg, så da får det bare være sånn, samme å "farlig" det enn er. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg