Thyfire Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 funnet meg felger nå :D 14".. aner ikke bredde, men mest sannsynlig 6'? Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 6-14 Et 33 Bbs Ra? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Siden alle driver å horer kopier av BBS så kan jeg poste bilder av mine "kopier"- Compomotive CX (Er å få kjøpt i england- comp.co.uk) Disse sitter på "vag" porscha mi: Framhjula er litt smalere, helbilde: Tror ikke akkurat disse hjula er en billig løsning for å få hjul som ligner på BBS RS, men en fin løsning om man vil ha nye hjul. *Glede seg til sommern* Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 yodude Sjekka hva innpresset er? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 de felgene er koole;) 9*13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Revolution 4-spoke, nais ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 synes dem er drit kule jeg.. skal nok gå for dem til sommeren.. er ikke så aller værst pris på dem heller.. men koster så klart nok da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 6-14 Et 33 Bbs Ra? Muligens? hvem vet? Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Er det disse Gasolin selger? i såfall håper jeg du har råd til de, de koster jo 3-4000kr pr skt mener jeg å huske. men da får du jo de i masse forskjellige størrelser og med mange forskjellige offsett og boltmønster. Men den prisen gasolin selger sine replica felger for er RAN, Makan. Billigere å dra en skikkelig heisatur til Tyskland og kjøpe ekte BBS felger der. Har kjøpt felger fra imagewheels som jeg har på polon, det koster men de lager fine felger. Er jo greit og ha felger med kvalitet å, men hvis du skal bare ha replica kan du jo få felger kasta etter deg.. Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Siden alle driver å horer kopier av BBS så kan jeg poste bilder av mine "kopier"- Compomotive CX (Er å få kjøpt i england- comp.co.uk) Disse sitter på "vag" porscha mi: Framhjula er litt smalere, helbilde: Tror ikke akkurat disse hjula er en billig løsning for å få hjul som ligner på BBS RS, men en fin løsning om man vil ha nye hjul. *Glede seg til sommern* Jøss.... er det flere som har slike "kopier" i garasjen. Mine har tilogmed "rett" boltsirkel.... iaf til vw de var iaf en billig løsning for meg da jeg gav like mye for alle 4 som en ytterring til BBS koster Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Men ikke det samme som originalen:) 8x16 RM 6.5x15 møkkete. MomoCORSE 7x15 et25, ikke mine though. Voksen kant. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jøss, trodde jeg var den eneste som hadde sorte MOMO CORSE felger!!!! Helt sheriff felger det! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Men ikke det samme som originalen:) 8x16 RM 6.5x15 møkkete. MomoCORSE 7x15 et25, ikke mine though. Voksen kant. Har da nok av orginalen også da :p Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Dæffen, ingen av dere som føler for å selge? :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Siden alle driver å horer kopier av BBS så kan jeg poste bilder av mine "kopier"- Compomotive CX (Er å få kjøpt i england- comp.co.uk) Tror ikke akkurat disse hjula er en billig løsning for å få hjul som ligner på BBS RS, men en fin løsning om man vil ha nye hjul. *Glede seg til sommern* Skulle jo hatt disse du da:D http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7001323&sid=2ad4aeyO9999113&pos=2&tot=3 Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg