Gå til innhold

bilcross nær drammen?

Ranger emnet


wanna-b

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å begynne med en eller annen motorsport,

det første store valget sto mellom to og fire hjul.

Jeg valgte bil fordi jeg har tilgang til cross sykkel som jeg kan kjøre på bane en gang i blandt uten å være med i klubb.

 

Så blei det bilcross, fordi jeg har hørt at det er billig, for det første, og fordi det ser fryktelig gøy ut!

 

så! kan noen fortelle meg litt info om denne sporten, store klubber å henvende seg til og om det er noe sted jeg kan kjøre/klubber jeg kan melde meg inn i, nær drammen?

 

hvor er nermeste da?

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er flere klubber i Drammensområdet som du kan melde deg inn i.

Disse er NMK Drammen (Lyngås Motorbane), KNA Drammen, NAF Motorsport Drammen, men du kan også være medlem av ACCN eller MA.

I nabokommunene har du KNA Eiker med egen bane på Hakavik, NMK KOngsberg med bane på Basserudåsen og NMK Modum & Sigdal med bane på Sigdal Motorsenter.

Har du mulighet bør du ta deg en tur på Lyngås 17. og 18. september og kanskje bli litt mer kjent med sporten.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har lyst til å begynne med en eller annen motorsport,

det første store valget sto mellom to og fire hjul.

Jeg valgte bil fordi jeg har tilgang til cross sykkel som jeg kan kjøre på bane en gang i blandt uten å være med i klubb.

 

Så blei det bilcross, fordi jeg har hørt at det er billig, for det første, og fordi det ser fryktelig gøy ut!

 

så! kan noen fortelle meg litt info om denne sporten, store klubber å henvende seg til og om det er noe sted jeg kan kjøre/klubber jeg kan melde meg inn i, nær drammen?

 

hvor er nermeste da?

 

Hei Henrik :) vis du i det heletatt skulle meldt deg inn i en klubb så ville jeg meldt meg inn i nmk ringerike ellerno di har ikke egen bane og da slipper du dugnader osv... skal melde meg inn der og ta lissensen i vinter...

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å melde seg inn i en naboklubb for å slippe dugnad er kanskje ikke så smart.

Sjekk litt med klubbene i nærområdet ditt og hør hva de har å tilby først. Det kan nemlig hende at du kan trene gratis, delta på egen bane billigere mm.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår