Aneich Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Er det ikke en ide å skru kassene rondt i endene og støype noe glasfiber over igjen så får du en mye sterkere og tettere kasse.. Pluss det vil bli finere vil jeg tru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BraTTerN Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Og det er en av de tingene jeg ville ha gjort om jeg hadde et større budsjett.. Dette prosjektet ble egentlig startet på grunn av at vi hadde lite å gjøre... Så gikk det utover pengeboka mi da... :D Hattehylla blir nesten 100% sikkert ikke gjort om, untatt å lage terminaler under, men dette, og nytt "gulv" i bagasjerommet vil evt. bli gjort når den nye importøren av SoundStream er oppe på føttene :) Siter Selges: '03 Honda Accord Type-S http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42242515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Ja det er ofte sånn, koste alt! Men jeg har sitt litt på litt diverse hattehyler som er lagt her.. NÅr du støypte kassen tog du hensyn til hvor mange liter kassen blei då? Har det mye å sei på 6*9? Eller om du ska laga ei hattehyla med et frontsett kit, er det viktig med riktig volum? Og det er en av de tingene jeg ville ha gjort om jeg hadde et større budsjett.. Dette prosjektet ble egentlig startet på grunn av at vi hadde lite å gjøre... Så gikk det utover pengeboka mi da... :D Hattehylla blir nesten 100% sikkert ikke gjort om, untatt å lage terminaler under, men dette, og nytt "gulv" i bagasjerommet vil evt. bli gjort når den nye importøren av SoundStream er oppe på føttene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BraTTerN Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Tok ikke hensyn til kassevolum, vet heller ikke om at dette har så mye å si, så det få andre svare på..... Siter Selges: '03 Honda Accord Type-S http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42242515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 lurte på en liten ting... holder selv på å støpe dørpaneler,høytaleren i døren skal komme ``ut`` av døren, har skjært ut ringene de skal stå på men når jeg skulle legge tøy over for å støpe på folder tøyet eller hva jeg skal kalle det...blir ikke en rett overflate blir dette helt rett uansett når jeg legger glassfiberen over eller burde jeg finne noe tøy som er elastisk? hadde vært til go hjelp hvis noen kunne gi meg svar.. Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BraTTerN Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 For det første: Det var en uryddig post :p Men jeg tror jeg skjønte hva du skrev, bytt ut det tøyet du har med en søppel-sekk (stor plastpose), denne vil ikke gi etter og gir en fin overgang.. Siter Selges: '03 Honda Accord Type-S http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42242515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 ja var litt trøtt..ok Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 blir forrsten ikke litt problematisk at søppelposen spelter? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Smelter gjør den ikke! Men om den spelter er jeg litt usikker på! :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Ja det er ofte sånn, koste alt! Men jeg har sitt litt på litt diverse hattehyler som er lagt her.. NÅr du støypte kassen tog du hensyn til hvor mange liter kassen blei då? Har det mye å sei på 6*9? Eller om du ska laga ei hattehyla med et frontsett kit, er det viktig med riktig volum? Kasse volum har veeeeeldig mye å si på noen elementer, mens andre har kassen mindre betydning. Elementet skal ha riktig luftmengde å jobbe med, ikke for mye og ikke for lite! De fleste produsenter oppgir slike data'er som du kan bruke! PS! Det er de lave frekvensene som er svakest med for stor kasse (eller ingenting) Merket selv dette seinest i dag når jeg målte delefrekvensen min, selv om signalet var bra ved rundt 200hz var det umulig å høre noe før jeg rett og slett tok nevæne rundt elementet :D Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BraTTerN Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 En liten bump for nye medlemmer ;) Siter Selges: '03 Honda Accord Type-S http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42242515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 lurte på en liten ting... holder selv på å støpe dørpaneler,høytaleren i døren skal komme ``ut`` av døren, har skjært ut ringene de skal stå på men når jeg skulle legge tøy over for å støpe på folder tøyet eller hva jeg skal kalle det...blir ikke en rett overflate blir dette helt rett uansett når jeg legger glassfiberen over eller burde jeg finne noe tøy som er elastisk? hadde vært til go hjelp hvis noen kunne gi meg svar.. du bør få det helt rett uten ujevnheter først ja.. så dynke tøyet med polyester å la det tørke.. er ikke sikkert du trenger glassfiber ,men kan være lurt for stivhet.. blir det ujevnt er det jo bare å sparkle over å pusse.. ikke bruk løs filt til dette ,finn en gammel tskjorte eller noe.. http://web.njit.edu/~cas1383/proj/Glassing1/index.htm Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg