jallis Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 nå skal jeg kjøpe meg bil. en ford p 100 (sierra pick-up) :hammer noen som kjenner til noe om denne bilen? hva er mulighetene for å sette cossie motor i en slik en? hva vil en pent->(alt er relativt) brukt cossie-motor koste. HØRTE JEG PROSJEKT?! :drive2 ?!?!?! Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det har blitt gjort før. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 dvs at det lar seg gjøre....men hva er ca. pris på cossie motor? Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 10-25 000. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Det hørtes tøft ut da! Blir vel litt ombygning, med tanke på bakaksel og Transit-boltsirkel, men håper det blir noe av! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 bare å sveise sperre i den stive orginale det yodude Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg