Islanwind Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Har en motor som jeg skal sette i vectraen.. Fikk opplyst av selgeren at den hadde stått i en omega 87... Og da er det vel mest sannsynlig at det er en 20SE... Bestilte meg en ny reg reim, og fant ut jeg hadde fått feil reim... Skal bestille ny, og vil nå forsikre meg om at det er 20SE jeg har kjøpt... Noen som har peiling å¨hvor motorkoden står? Haster litt dette her ,så ;) Takker for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjus Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Omega 87-90 kom med 20se, om de hadde noen andre modeller vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 okey.. Men ha lyst å finne motorkoden... For den skal vel stå på blokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjus Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Skal visst stå der en plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det store spørsmålet er, hvor.. Skal visst stå der en plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Over ett år siden jeg sist titta på min '88 20SE, men mener at det står på eksossiden av toppen, i bakkant av pakningsflata mot toppen, bak oljedamp-ånderøret... Skriv opp motornummeret også, så får du riktig reim - det står samma sted. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 fikk en kamerat til å reise å sjekke, men fant intet... Over ett år siden jeg sist titta på min '88 20SE, men mener at det står på eksossiden av toppen, i bakkant av pakningsflata mot toppen, bak oljedamp-ånderøret... Skriv opp motornummeret også, så får du riktig reim - det står samma sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg