Brandtenborg Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Bud over 200,- SENDER IKKE! Kan fraktes i Oslo/Omg mot tilleg i pris. Tlf.: 480 63 664 Mail: takarls@online.no Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 200 kr + porto til Narvik. Ser at du sier du ikke sender, men om du vil selge fort, så send! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Grunnen til at jeg ikke sender, er at de tre gangene jeg har gjort dette tidligere kom varen frem og var rett og slett KNUST. Og den som måtte betale den morroa, var meg... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg