Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

jaaaaa.. ska vi sjå... ny tråd denna gangen da;)

har en Golf gti 16v W.E da:) meget fornøyd...:)

er en 88-mod med 139hk org...

kjøpte den i oktober i fjor,og har hatt en del å gjøra med den.. stor takk til pappa og privat lakkerer:) :) :)

Fikk med en hel haug med kvitteringer og div,og UTEN anlegg er den påkosta 97.609kr!!! anlegget kosta vel rundt 30.000:)

bilen har en rs4 fanger foran,hadde d bak å,men den kasta je gitt;) he he...

ellers er d KW justerbart og rustfritt senkesett,sinther clutch(ARG):( ,corrado delskinn,men ska kjøpe helskinn,effektanlegg,KN-filter,Powerrør,mono,momo+++ masse div.. bare å spørre!!!:)

angrer ikke på kjøpet akkurat;) fikk mye for penga!!!:D

kjem ikke på no mer i farta å skrive je men... Lene legger sikkert ut no bilder for meg;) grom jinta miiii!!! hakke helt fått med meg åssen man gjør d ettersom je er "fersk"!

 

Have fun...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaaaaa.. ska vi sjå... ny tråd denna gangen da;)

har en Golf gti 16v W.E da:) meget fornøyd...:)

er en 88-mod med 139hk org...

kjøpte den i oktober i fjor,og har hatt en del å gjøra med den.. stor takk til pappa og privat lakkerer:) :) :)

Fikk med en hel haug med kvitteringer og div,og UTEN anlegg er den påkosta 97.609kr!!! anlegget kosta vel rundt 30.000:)

bilen har en rs4 fanger foran,hadde d bak å,men den kasta je gitt;) he he...

ellers er d KW justerbart og rustfritt senkesett,sinther clutch(ARG):( ,corrado delskinn,men ska kjøpe helskinn,effektanlegg,KN-filter,Powerrør,mono,momo+++ masse div.. bare å spørre!!!:)

angrer ikke på kjøpet akkurat;) fikk mye for penga!!!:D

kjem ikke på no mer i farta å skrive je men... Lene legger sikkert ut no bilder for meg;) grom jinta miiii!!! hakke helt fått med meg åssen man gjør d ettersom je er "fersk"!

 

 

Have fun...

Er forresten digitale instrumenter i den:) hi hi.. veldig digg faktisk!!! med slik vw merke på å greier... he he hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får jo ikke tak i rs4 bakfanger på golf?

Få av den forferdelige fangeren da,ødelegger jo hele bilen.

Bare noen smågreier så blir faktisk bilen litt grei.

Fangeren ska sitte der den:)

vi syns forskjellige alle sammen.. heldigvis;)

er kjempe fornøyd med grom bilen min:) :) :)

takk for komentarer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får jo ikke tak i rs4 bakfanger på golf?

Få av den forferdelige fangeren da,ødelegger jo hele bilen.

 

Litt enig her.. Syns ikke den er så veldig vakker.

MEN! Hver sin smak. Bilen er litt annerledes pga. den. :)

 

Får tak i RS-fanger til å ha bak også på Golf, jo. Er vel en liten sprekk i midten med plass til gitter, om jeg ikke husker feil.

 

Bilen er pen, den. Digger svart blank. :)

Skulle hatt litt mindre dekkdim.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig her.. Syns ikke den er så veldig vakker.

MEN! Hver sin smak. Bilen er litt annerledes pga. den. :)

 

Får tak i RS-fanger til å ha bak også på Golf, jo. Er vel en liten sprekk i midten med plass til gitter, om jeg ikke husker feil.

 

Bilen er pen, den. Digger svart blank. :)

Skulle hatt litt mindre dekkdim.

Ja,bilen blir litt annerledes pga den:) og d er meningen:) ikek ha no "alle" andre har.. er jo ikke sikkert je ska ha den fangeren,men bilen min går jo fordi om den har den;) he he he.. har jo videre planer for HELE bilen:D

har lissom andre ting je prioritere mer!;) ettersom je lik fangeren;)

 

stemmer d... d med bakfangeren...

 

svart blank er kjempe pent,men no dritt egentlig:P he he. merker d godt hvis je har vasket,og kjørt en tur:P ser godt at den har vært ute da;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar nok for min del;) he he.. og grom er den for meg!!!:)

er en 1,8liter,med 139hk.. blir vel et par hester mer ell no med powerrør og effektanlegg.

sa i allefall dem vi ringte i tyskland;)

 

du får da vel ikke mange hk av effekanlegg og powerrør da. mye tror du det er i bilen da?

Toyota SupraTT 93`

 

Prosjekt:

87 Golf g60 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda.. sorry OT.. men du bruker utrolig mange smileyer.. blir rotete og lese...

 

 

og så til topic!

 

 

lekker kjerre!.. må få av deg gipsen nå snart synes jeg. så du får tatt oppkjøringa! hehe... må kappe litt med deg! samma motor vi vettu nå snart!

he he. oki dan;) ska gi meg!! he he...

 

Takk ska du ha:) hmmm... ja,må få av gipsen snart ass... har jo igjen like lang tid som je har gått med den.. haff! kjett assa... kappkjøre? he he.. tjaaaa.. kææænskje dæ dan;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår