mspower Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Der var bildene ja..heheIkkje så fan av RS fangere,M3 speil..hehe Men ser veldig fin ut!. Har ikkje bilde av motorrom?. Noe Polert stasj ell? Si fra hvis du ska selge delskinn interiøret:P har ikke no slik enda nei:P he he.. ska selge d,men må bare finne helskinn først;) he he he he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Du har mye godt å si om denna bilen ser jeg... Syntes bilen Din var fin jeg... Prikk lik min!!! :D Godt å høre at du syns d:) takker:D:D:D da har du jaggu fin bil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 her er min gamle kjære golf:) [/img] og [/img] og [/img] sorry for at jeg buffa tråden din litt frøken, tenkte bare jeg skulle høre om det var liv i gamle Go golfen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 her er min gamle kjære golf:) [/img] og [/img] og [/img] sorry for at jeg buffa tråden din litt frøken, tenkte bare jeg skulle høre om det var liv i gamle Go golfen:) denna er jeg ganske sikker på at jeg har sett i lillehammer et par ganger.. men det var i fjor ell no.. hakke sett den på ei stund nå.. var jævlig fiiin :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 takk for den, hadde den enda bare vært min enda, savner den!:) om du så den ifjor, så var det nok jeg som var ute å ragget i byn ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 går'n ikke på otta den bilen der da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 nei ikke nå lenger, jeg solgte den til Nils Klåpe fra Gausdal i Juli, deretter kjøpte jeg meg SAAB 900/9-3. prøve å modde den til maks også!:D Bytta nick i samme slengen, er egentlig tplassen jeg skjønner du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 nei ikke nå lenger, jeg solgte den til Nils Klåpe fra Gausdal i Juli, deretter kjøpte jeg meg SAAB 900/9-3. prøve å modde den til maks også!:D Bytta nick i samme slengen, er egentlig tplassen jeg skjønner du:) Gjør ikke no om du bruker litt plass her vettu:D var jææævlig flott den bilen der:) kosleig å se og høre fra folk som er intr.i bil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 takktakk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 takktakk:) bare hyggelig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Godt å høre at du syns d:) takker:D:D:D da har du jaggu fin bil;) I know!! Begynner å bli litt lei av golf etter å ha hatt 11stk.. Men en fin bil.. Så nå er det 200sx s14a for alle penga!!! :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 bare hyggelig;) :)jo takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 I know!! Begynner å bli litt lei av golf etter å ha hatt 11stk..Men en fin bil.. Så nå er det 200sx s14a for alle penga!!! :driving 11stk??? yeaaaah...da skjønner je at du er lei:P he he... 200sx er digg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 11stk??? yeaaaah...da skjønner je at du er lei:P he he...200sx er digg:D Brukbar den ja... Måtte ha noe annet enn vw denna gangen.. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Tusen takk:) du er den ENESTE som syns så godt om bilen min trur je:P Ikke den eneste nei. :) Syns bilen din ser veldig bra ut! Ligner til og med litt på min. Får håpe jeg treffer på deg en gang. Er i lillehammer stort sett annenhver helg. Må få studere golfen din litt :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg