exs Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hvor har du fått tak i den nettingen i fram fangeren??? er det industri gitter? hva slags mod er det forresten du skal ha som gjør at du får 30hk ekstra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hvor har du fått tak i den nettingen i fram fangeren???er det industri gitter? hva slags mod er det forresten du skal ha som gjør at du får 30hk ekstra hmm. aner ikke... :S han jeg ringte sa je fikk mellom 28 og 30 hk mer hvis jeg satte på grenrør oxo.. : ) er oppi trondheim i allefall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 han jeg ringte sa je fikk mellom 28 og 30 hk mer hvis jeg satte på grenrør oxo.. : ) er oppi trondheim i allefall ;) 10-15hk er nok mest realistisk på en org 16v maskin.. har ikke lest gjennom hele tråden så jeg vet jo ikke om maskinen er i orginal stand da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 han jeg ringte sa je fikk mellom 28 og 30 hk mer hvis jeg satte på grenrør oxo.. : ) er oppi trondheim i allefall ;) 10-15hk er nok mest realistisk på en org 16v maskin.. har ikke lest gjennom hele tråden så jeg vet jo ikke om maskinen er i orginal stand da..... jeg syns d hørtes enoooormt mye ut med nesten 30hk,men.. time will show.. er villig til å prøve.. ;) kosta ikke så mye.. 4500 ca sa han.. og d vakke så verst. for å ta ett anna eksempel: pappa har evo8,og ettersom d er turbo så øker den med 50hk og myyyyyyye mer newton. sååå.. skulle ikke tro min økte med så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 må få tatt noen rullebilder av bilen din en dag linda.... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 4500? er ikke det ca pris for et bra grenrør a? Sikkert grenrør og luftfilter, og mulig chip.. Vil ikke tro det gir såpass på en org motor? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 er nok ikke noe å chippe på dissa bila der gitt! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 er jo slik med de fleste org uten no tuning væ? syns bare 4500 for 30 hk var litt rart, kan ikke skjønne hva som kan utgjøre såpass.. nye kammer kanskje? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 sies at nye kammer, grenrør og litt optimalisering av tenning og bensin gir rundt 160hk i en ellers original 16v, men da er man fort oppe i 10 lapper.. grenrør rundt 4000 og kammer rundt 6000 samt jobben og optimaliseringa.. hk koster cash! det bør du vite ole johnny! som har shippa bilen til tr.heim for vti konvertering :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ja mente grenrør koste rund 4000, men det gir ikke 30 hk? hos meg, kanskje 5-10-15 er man heldig, etter det jeg har hørt.. hehe, ja bilen er vel der nå, og i kveld fyker den gamle ut Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 sies at nye kammer, grenrør og litt optimalisering av tenning og bensin gir rundt 160hk i en ellers original 16v, men da er man fort oppe i 10 lapper.. grenrør rundt 4000 og kammer rundt 6000 samt jobben og optimaliseringa.. hk koster cash! det bør du vite ole johnny! som har shippa bilen til tr.heim for vti konvertering :) hørte på grenrør når jeg hadde 16v, fant ikke noe til under 6000, ville gi ca 10hk maks.... vurderte ferrita Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 kjøp grenrør her! Topp kvalitet rett hjem på døra. får også litt rabatt hvis du spør! Får ca 8- 10hk mer med grenrør og komplett eksos. altså ikke orginal eksos. og kat. Og få k- jet sprutet omjustert. http://www.raceland.no/productview/19397282 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 kikka på de der jeg og, men folk er skeptiske til de der.. kjøp heller noe folk anbefaler som er bra, og faktisk gir noe effekt. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 jeg kjøpte på raceland til min VR6. Helt topp kvalitet, samme som supersprint, så og si. bare annet navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 som sagt... je hakke peiling :P he he he. bare skriver d han sa til meg på tlf... men.. var i allefall ikke dyrere ;) eneste je vet!!! så får se hva som skjer i vinter.. gir jo selvfølgelig beskjeder her om hva som skjer : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg