$tian Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 http://www.biltema.no/index.asp Er dette noe å satse på?? var veldig grei pris og sånn vertfall.. Noen som har erfaring me disse høytalerne?? Siter Mercedes 230e w124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Det ser ut til og vere sløsing med penger, Det meste på Biltema har jo ikke direkete bra "kvalitet" da .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 fikk med 2*12" subbere når jeg kjøpte bilen min, syns egentli de spillte ganske bra helt til at jeg fant ut at dem var fra biltema :P men er jo noe lyd for penga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 anbefaler ikke biltema subber, du får Mye bedre ved å bare betale litt mer. biltema er helt ok på mye, men ikke på akkurat dette omerådet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hopp over helgefylla engang og legg til det beløpet på biltema subben så tror jeg nok du vil få dobbelt så bra kvalitet. kjøpte en for morro skyld engang bare for å teste. å det var som å høre på et vulkanutbrudd gjennom en isopor kasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
$tian Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 oki.. høres ut som alle fraråder... hvilke høytalere bør jeg kjøpe då?? helst under 1000 lappen då.. Siter Mercedes 230e w124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 så at Hertz har en som så bra ut med god følsomhet også til rett under 1000,-. skal se om jeg finner den igjen. edit: 990,- koster den vist. http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_es250d.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 ... men bare for å nevne det, Biltema-høyttalere er ikke noe verre eller dårlige enn andre OEM-høyttalere som får klistret et eller annet merke på seg, som enkelte modeller fra Boss, Pyle osv. Det er nok av kjente merkevarer som kjøper inn ferdigutviklede høyttalere og får dem levert med sitt eget navn. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 om du skal montere dette i en w124 vile jeg heller ha kjøpt ett bra frontsett da disse bilene har stålvegg pluss bensintank mellom bagasjen og baksetene pluss hattehylla er i tykk stål... om du leser litt i denne linken http://www.mbentusiastklubb.com/forum/viewforum.php?f=14 så finner du nok svar...god lyd i w124 er ikke lett..hilsen en som har hatt 3 w124 og enda ikke vært fornøyd med lyden...men du kan jo lage en basskasse som passer nedi reservehjulsbrønnen...durer iallefall mer inne i bilen da... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 http://www.biltema.no/index.aspEr dette noe å satse på?? var veldig grei pris og sånn vertfall.. Noen som har erfaring me disse høytalerne?? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61039 Litt W124 stereo med link til hjemmeside med bilder Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 fikk med 2*12" subbere når jeg kjøpte bilen min, syns egentli de spillte ganske bra helt til at jeg fant ut at dem var fra biltema :P men er jo noe lyd for penga Så med en gang du fant ut at subbene var fra Biltema spilte de voldsomt mye dårligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
$tian Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hva viss jeg legger bass kasse i bagasjerummet, og kjører i et bass refleks rør opp i hattehyllen?? hadde ikke d då blitt lyd i bilen?? Siter Mercedes 230e w124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Du vil ihvertfall få all lyden som kommer ut av røret, for å si det sånn, men subben spiller mer enn bare det som kommer ut der. Hiv ut førstehjelpsposen og plast"bøtta" den ligger i (og la lokket stå åpent eller ta det av), så kommer ihvertfall litt mer ut i kupeen. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
$tian Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Du vil ihvertfall få all lyden som kommer ut av røret, for å si det sånn, men subben spiller mer enn bare det som kommer ut der. Hiv ut førstehjelpsposen og plast"bøtta" den ligger i (og la lokket stå åpent eller ta det av), så kommer ihvertfall litt mer ut i kupeen. Akkurat d eg hadde tenkt å gjøre faktisk.. :driving Siter Mercedes 230e w124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hadde faktisk biltema subber før.. Bare for å ha noe billig å bygge til.. puttet de på en clasohlson forsterker.. Funket faktisk ok.. Ikke topp kvalitet. Men fikk ihvertfall noe bass i bilen... Så det jeg mener er at de gir bass, men hvis du bryr deg noe i det hele tatt om lydkvaliteten, så velger du noe annet.. Puttet to 10" inn i en kamerats E36. Han ble faktisk fornøyd nok... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg