pondus- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Vennligst gi litt tilbakemelding på hvordan den låter... Så SKIKKELIG 'jalla' ut! ;) Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Vennligst gi litt tilbakemelding på hvordan den låter...Så SKIKKELIG 'jalla' ut! ;) Takker :D Hehe tilbakemelding kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Fett, den spiller sikkert bra til prisen. En 15" flytter mye luft uten at den trenger å flytte seg særlig mye, særlig med bassrefleks blir det nok lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hvis det er noe jalla som jeg har fått til å funke overaskende bra, så var det en 12" Pyramide som jeg kjøpte på BRL på svinesund for mange år siden, og den ga jeg 198 kr for. den hadde en magnet som vi måtte lete etter for å finne( ha ha), det vil si på størrelse men dem man finner på en billig 6x9. men med en riktig porta kasse, og en liten nokk forsterker(liten og eldre makrom :thumb), så låt den overaskende bra :yodude: til prisen å være. men den tok kvelden ganske raskt:ex_machin når vi skulle teste dukenukem den på min kompis sin RF Power 1100a2 . så det er noen år siden for da var RFen helt ny. Så jeg vet ikke omm Pyramiden er å få kjøpt lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg