Minibusa Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 80-90 på en grusvei? Med min definisjon på grusvei, så kan jeg bare si at du fortjente å kræsje når du kjører i slike hastigheter. Uansett.. megakjipt å ikke få igjen en krone for bilen. Men du har lært no: Take a shit before u go! PS... Finnes riks- og fylkesveier som faktisk er grus, hvor fartsgrensen er 80 km/t å fullt mulig og holde. Tenkte bare jeg skulle nevne det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Er det ikke derfor man har delkasko a? For å få igjen penger på uhell man ikke får igjen på når man bare har ansvarsforsikring. Nei, delkasko hjelper ikke. Det finnes tre forskjellige hovedtyper forsikring: Ansvar: Påbudt forsikring. Dekker alt du skader på andre biler og ting. Delkasko: Ansvar, samt tyveri, brann, rutesprekk, og andre småting Full kasko: Delkasko, samt skader på din egen bil. Til B3ndX: Jeg kondolerer Eller skulle jeg sagt kondemerer?? Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyO Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 kjører grusvei så si daglig...kjørt der siden før jeg fikk moped lappen..dvs uten lappen..hehe... ligger mellom 70-120 på veien..ikke vært i nærheten av å dra av ennå..så ja... latterlig uttalelse spør du meg....men ja..gå på dass før man kjører :D Ooo så flink du er!! ikke alle som kjører traktor og bor på bondeland. :fingers: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Medlem siden: Aug 2005 Sted: Vestlandet Innlegg: 10 Er vel ikke så langt unna 'bondelandet' du heller da? :D Bor vel så og si oppi 'bondelandet' jeg også ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg