opel freak Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Noen som har vert borti slike? Erfaringer med de? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Tja, har vært borti etpar som har stått i båter og en i bil, modellnumrene husker jeg ikke, men jeg er ikke overvettes begeistra. Det finnes nok bedre på markedet. Styr unna er mitt råd, gå heller for Alpine, Clarion eller Pioneer. (Begynner å bli et mantra på spillersiden dette, kanskje en idè med en spillersticky...?) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Noen som har vert borti slike? Erfaringer med de? Har solgt endel. Ingen negative komentarer, bare positive tilbakemeldinger. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Har solgt endel. Ingen negative komentarer, bare positive tilbakemeldinger. Må jo kanskje tro at Panasonic begynner å komme seg nå. de driver tross alt mye med data og lignende så spranget er ikke altfor stort akkurat :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 jeg er godt fornøyd med mine panasonic spillere. kjøper du en av de litt dyrere får du 5v linjeutgang og veldig gode justeringsmuligheter. Lyden i dem er veldig god og hvis du skal bruke den innebygde forsterkern kan du få modeller der denne er ekstra bra. jeg synes også displayet er mye finere og bedre enn på feks pioneer spillerne. på på litt dyrere kan du jo også legge inn videoer selv (kan du vel sikkert også på pioneer, men synes fortsatt panasonicene ser bedre ut) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Panasonic bruker samme lyd krets mellom de forkjellige modeller... pris forskjelleng er mest på innebygd delefilter og bedre display og eventuelt høyere utg nivå.... Da jeg skulle kjøpe ny cd spiller til kona var et av kriteriene mp3 spiller og Panasonic er "alt ettende" og faktisk den logaritme for mp3 låtter veldig bra og er rask og takler meget bra ripper og dritt på platene, min Pioneer P77 er mer kresen på det område. Den spilleren vi kjøpte var til test i Bilstereo bladet og kom best ut av de testede og den ble sammenlignet mot en annen større Panasonic. Så vi kjøpte RDP-383 og sammenlignet mot den større Panasonic modellen i min egen bil og det stemte som bladet skrev... "desverre" betalte vi litt mye for spilleren da den samme modellen gikk for nærmere 2 lapper etter noen uker... :fire: hehe... men Panasonic sine spillere er bra men kan være litt "mindre dynamiske" og noe "begrenset" i øvre register, men sånt merker du ikke på vanlig utstyr. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg