Eirik_N Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Noen som vet hvilke steder Max power skal besøke, i sine artikler om råneplasser, byer eller bygder?? hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Her er foreløpig spikrede datoer, andre vil annonseres etterhvert bl.a. her på forumet. Fredag 2. September: Streetmeet Tromsø, plassen ved gamle Bilco kl. 18 Søndag 11. September: Streetmeet Drammen, CC-senteret Lørdag 24. September: Streetmeet Skedsmohallen I tillegg kommer vi til Tønsberg eller Sandefjord en gang mot slutten av september, men dette er ikke spikret helt enda. Vi kommer også til å besøke Stavangerområdet en gang før sesongen er over. For forslag til andre steder vi burde besøke, eller streetmeets som er planlagt, sleng meg en mail :) Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Tror isåfall du kan spare dem brytet med å komme til karmøy. :rolleyes: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Her er foreløpig spikrede datoer, andre vil annonseres etterhvert bl.a. her på forumet. Fredag 2. September: Streetmeet Tromsø, plassen ved gamle Bilco kl. 18 Søndag 11. September: Streetmeet Drammen, CC-senteret I tillegg kommer vi til Tønsberg eller Sandefjord en gang mot slutten av september, men dette er ikke spikret helt enda. Vi kommer også til å besøke Stavangerområdet en gang før sesongen er over. For forslag til andre steder vi burde besøke, eller streetmeets som er planlagt, sleng meg en mail :) Espen trur larvik ville vært et bedre sted enn tbg å sandefjord.... er et større bilmiljø i larvik å fler vil vel kunne tenke seg å dra dit en tbg, som vi i horten er i vær jævla hælj...å det skjer ingen ting i tbg. lover deg. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 når er det dere tar dere turen til Bærum a Espen? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 trur larvik ville vært et bedre sted enn tbg å sandefjord.... er et større bilmiljø i larvik å fler vil vel kunne tenke seg å dra dit en tbg, som vi i horten er i vær jævla hælj...å det skjer ingen ting i tbg. lover deg. Well, kanskje vi skal flytte det til Larvik da. Takk for tilbakemelding :) Vi melder som vanlig ut under Happenings her på Bilforumet når ting er spikret. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 når er det dere tar dere turen til Bærum a Espen? Har vurdert et par steder der omkring faktisk, men ingenting spikret enda. Usikker på om vi rekker det denne sesongen. (Men vi skal jo bl.a. på streetmeet i drammen 11/9 da, det er jo nesten Bærum? :P) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 neste kan være oslo!. Skjedsmohallen 24.09.05. Var sinnsyk bra oppmøte forrige helg. Kan lese mer om det på trådene her på forumet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 neste kan være oslo!. Skjedsmohallen 24.09.05. Var sinnsyk bra oppmøte forrige helg. Kan lese mer om det på trådene her på forumet.. Jeg var der :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Well, kanskje vi skal flytte det til Larvik da. Takk for tilbakemelding :) bare hyggelig vøtt;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Jeg var der :D Men da fikk du innblikk da! Bare å ta med crewet neste gang. Ja faan. Du som har den grønne 200 sx med spoiler? OT :hammer Bor jo i Oslo jooo! Må sitte på engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 ta en tur til elverum? det ville vært kult. men det har jo vært på hamar så det er kansje litt optimistisk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Men da fikk du innblikk da! Bare å ta med crewet neste gang. Ja faan. Du som har den grønne 200 sx med spoiler? OT :hammer Bor jo i Oslo jooo! Må sitte på engang. Grønn S14a Racing-edition med 18" og spoiler på bakluka ja, stemmer det. Kjørte låne-s2000 på streetmeet men hvis du ser bilen eller meg neste gang får du komme bort og slå meg i bakhuet. :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 ta en tur til elverum? det ville vært kult. men det har jo vært på hamar så det er kansje litt optimistisk. :) neste år :) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Sølv s2000? Men back to topic. Ta turen til skjedsmohallen den 24 da? OT pm meg hvor du bor =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg