olehenri Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 jamen hallo?!???! hehe, ta det et annet sted a :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Edit, går foresten en MR2 i sogndal mener jeg med lite skilt, men da kun bak. Den har godkjent lite skilt foran også, men den har fått det godkjent før den nye regelen kom. Den hadde stort bak før, men søkte om lite skilt bak og fikk det innvilget i fjor sommer (jobbet der når den var inne + kjenner han som eide den). Var forøvrig en MR2 Spyder med bodykit (dvs ikke originalt), men den er solgt nå. :) Sorry OT, olehenri. :) OnTopic; Noe nytt på gang..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 næh.. jeg veit ikke.. hehe.. står mellom motor, eller interiør/anlegg.. står litt fast akkurat nå :P ble akkurat fra kjørt av en jævla focus med ei bikkje i bagasjen, så heller mer mot motor akkurat nå :P hehe nye lykter kommer hvertfall foran og bak.. muligens proffsoting rundtom også, før jeg bestemmer meg om no drastisk.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hehe, vanskelig det der igrunn.. :) Skulle helst hatt begge deler, men ingen av dem er spesielt billig, så sitter og tenker litt på det samma. Slipper engangsavgiften til Tollvesenet på min, der må du ut med noe ekstra.. :P Kjekt med 2,8 VR6 for 25.000 ellerno, også snurre i tillegg.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ettersom hovedlyktene mine driv å klikker, så har jeg bestemt meg for å kjøpe meg nye, og tror svarte hadde faktisk kledd bilen bra.. Så jeg står mellom 2 typer, klarer ikke å bestemme meg ennå.. Skal ha park i blinkerene også.. Så står mellom disse to jeg vil prøve å se om det blir no særlig på bilen.. Disse, grunnet jeg ble helt forelska når jeg så denne fra usa med sånne lys.. Og disse.. .. Nye baklykter skal jeg og ha- igjen.. :P å det blir nok disse.. så hva tror folket? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 så hva tror folket? :P At du har store problemer med å bestemme deg.. hehe.. drunk Skjønner ikke helt hvorfor du vil tilbake til gule blinkers igjen.. Men hvis du må ha det ville jeg valgt nummer to.. Husk en ting, gjør bilen til din, ikke kopier andre.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jeg har store problemer med det ja, blir aldri fornøyd :P jeg vil ha gule, fordi jeg digger park i blinklysene, hvorfor aner jeg ikke , syns vel det bare er pent. Og da er det ikke no pent å ha det i klare blinkers.. Jeg kopierer ingen! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hva er det som er så fordømt vanskelig med å la en bil VÆRE I FRED!?!??????? Må bare få ut litt agressjon- igjen! Blitt ripa opp, IGJEN!!!!!!!!!!!! Bilen har stått hele helga i et privat p hus, kikka på den nå, da har det faen meg blitt ripa opp 5-10 cm over venstre framlykt! Hva er det som får folk til å gjøre detta a? er kun beboere som har tilgang til det p huset også.. :deng :deng :deng :deng :puke Får sende den på polering denna uka å se om det blir borte, var ikke så dyp som den ved baklykta heldigvis.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hva er det som er så fordømt vanskelig med å la en bil VÆRE I FRED!?!??????? Må bare få ut litt agressjon- igjen! Blitt ripa opp, IGJEN!!!!!!!!!!!! Bilen har stått hele helga i et privat p hus, kikka på den nå, da har det faen meg blitt ripa opp 5-10 cm over venstre framlykt! Hva er det som får folk til å gjøre detta a? er kun beboere som har tilgang til det p huset også.. :deng :deng :deng :deng :puke Får sende den på polering denna uka å se om det blir borte, var ikke så dyp som den ved baklykta heldigvis.. lik ikke å parkere på trange plasser jeg, folk tar ikke hensyn i det heletatt!:deng Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jeg var den eneste bilen i den etasjen.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ingen kameraovervåkning..? Sett opp lapper med dusør.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hei olehenri.. ska du selge dei baklyktene du har no? Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 ikke no kamera nei.. kommer nok ingen vei med lapp hehe.. får vel bare la det være.. får jo ikke fiksa på det heller.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hei olehenri.. ska du selge dei baklyktene du har no? ja hadde tenkt til det, pris? aner ikke.. 1 diode i tåkelysene som av en eller annen grunn har streika, men, aldri kjørt med de på nesten Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 1 diode i tåkelysene som av en eller annen grunn har streika, men, aldri kjørt med de på nesten Slik er kvaliteten på de fleste aftermarket lykter der ute... Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg