metz Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Grattis, kommer til å bli bra det her, utgangspunktet er det hvertfall ingenting å si på :) Digga spesielt interiøret. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Nice Car :) Evig mye bedre utgangspunkt enn jeg har violin Den midtkonsollen, var den standard på alle MK1 ? Fulgte nemlig med en sånn til bilen min også, men den var ikke montert... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Takker for god respons:) Planen for dagen er mer pussepapir til felgene. Bestille frontspoiler.. Arrgh.. Gti eller standard? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Bestille frontspoiler.. Arrgh.. Gti eller standard? GTI-spoiler er helt klart tøft. Jeg prøver hver vår å sette på min, men etter +/- en måned henger den og slenger på ene sida/hullene til festeskruene er blitt enda større = enda større skiver må brukes. Da gidder jeg ikke mer og setter på den lille. Dersom du skal bytte frontplate hadde jeg ikke giddi å sette på den store spoileren (i alle fall ikke om bilen skal kjøres hver dag, som jeg gjør med min). Dette ville i så fall være en meget effektiv måte å skaffe seg småskader/bulker nederst på den helt nye frontplata. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Sant det som Onkäl skriver, men GTI-leppa ser jo utvilsomt tøffest ut.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nice Car :) Evig mye bedre utgangspunkt enn jeg har violin Den midtkonsollen, var den standard på alle MK1 ? Fulgte nemlig med en sånn til bilen min også, men den var ikke montert... nei.. Va ikkje d i den første min. Eg henta ein fra ein aen bil og satte i men d e ikkje laegt huller eller fester til di så du bør vel helst lage d sjøl hvis eg ikkje huske heilt feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jepp, Nå er jeg den heldige innehaver en takgrind av den klassiske sorten. Lurer på om den blir brukt etterhvert:) ..den passer iallefall Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Har nå byttet grill til 2lykters, lånte kromlistene ifra den som fulgte med bilen:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Har nå byttet grill til 2lykters, lånte kromlistene ifra den som fulgte med bilen:) At det var? Bytta fra enkle lykter til doble? Er det noe fint da? :rolleyes :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 At det var? Bytta fra enkle lykter til doble? Er det noe fint da? :rolleyes :) Bytta fra doble lykter til enkle var kanskje en greiere måte å si det på:) hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Bytta fra doble lykter til enkle var kanskje en greiere måte å si det på:) hehe Ja, seff, My bad... 2 lykters.. 2 lykter totalt ja.. :) Sorry :deng Bilde? Alltid moro med bilder :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 nei, har ikke bilde gitt.. Kommer vel bilder i slutten av uka. For da har jeg montert leppa og fiksa frontplata.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 nei, har ikke bilde gitt.. Kommer vel bilder i slutten av uka. For da har jeg montert leppa og fiksa frontplata.. Sveiser du på ny frontplate eller? Hvor handler du? Duckbill-leppe eller bare liten standard? Kanskje du til og med har noe deler som jeg kan snuse litt på? Er ikke sikker på hva jeg trenger enda, men men... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Neida.. Trengte ikke å bytte den , har bare banka ut noen småbulker , pusset og lakkert.. Det ble den lille standard leppa for den mangla. Deler er det svært få av.. Har mye 2er golf stuff liggende da, som jeg gjerne vil bli kvitt:P Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Plukka deler av en helt lik en på Skjeberg bilopphuggeri i fjor høst. Samme farge (Inarissilber L94A med beige interiør). Du har vel ikke de dekslene på hver side av hatthylla liggende? ..brune altså;) De jeg har er blå !?! ..stikker seg ut litt baki der liksom Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg