Oshim Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Jeppjepp, Da ble det jammen en einzer på meg til slutt også. Det er en 81 Gls ..med diverse kromlister i behold:) Lysegrønn metallic o.s.v la til litt mer her :) Beige interiør i bra stand. Brunt dashbord. Bilder og sånn bare jeg får fått av litt møkk og lånt kamera:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 hørtes jo ikke så værst ut den!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 høres bra ut oskar :) få opp bilder fort da :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 høres bra ut oskar :) få opp bilder fort da :) hehe. tenkte jeg skulle låne kamera av deg da så.. Tar det samme dagen jeg kommer for å titte på nybilen din:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 golf gls ja...nyyyyyydelig ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hepp:) skal hente dden imorra.. er helt skjelven idag :hammer Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 fått henta no bil da?:D BILDER!!!!!!! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 jepp:) Nå er den i garasjen. Kjempefornøyd!! Bilder kommer bare jeg får godsnakka litt med mr. Sinnzyk. nå mangler det bare å høyglanspolere pirelli felga og få karroseriet nærmere bakken ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 en bitteliten oppdatering.. Nå har jeg vaska og støvsugd inni bilen. Taket er fortsatt hvitt , ingen brennmerker i setene og ingen askerester / svidde groper i askebegeret så det kan tyde på røykfri bil.. kanskje På kilometer tellern står det iallefall "140.000" noe ..ikke verst for en 1981 modell:) Venter fortsatt på å låne kamera Sinnzyk..... Skru på mobilen gutt! Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Har enda ikke fått lånt kamera men:( Har sålangt fått takk i røde baklykter da. Og har bestilt diverse små søte aluminium detaljer til motor rommet:) Må fikse meg en spoiler foran.. er usikker på jeg skal den lille eller Gti spoilern. Da jeg har fiksa det ,mangler bare senk. Og da er "styling" delen ferdig. sombrero ..kanskje jeg investerer i kromma dørhåndtak og speil med tiden. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Slenger ut noen bilder av doningen:) Kanskje litt i største laget. men har ikke noe til å resize med.. Her trengs det senk;) Ikke tuklet med:) Disse skal på, men først litt mer polering og mindre gummi.. :D Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 den så knallbra ut! Rustrfri og tilnærmet strøken ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Tja.. må fikse på frontplata. Og førerdøra for der ser det ut som det er en unge som har prøvd å tegne med en kniv.. men.. Ikke mye jobb her:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 ser bra ut oskar :) få masse senk på den og breie felger + crom, masse crom :) da er u i mål ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ser ut til å være en meget koselig bil. Plukka deler av en helt lik en på Skjeberg bilopphuggeri i fjor høst. Samme farge (Inarissilber L94A med beige interiør). Det kule på GLS-modellen er at alle interiørdetaljer som normalt er svarte på de andre modellene er fargetilpasset. Biler med brunt/beige interiør har da brune vindussveiver, døråpnere, innvendige dørhåndtak, innside av solskjermene og GTI-dash for å nevne noe. Bronsetona ruter er også namm! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg