Oshim Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Pirelli felga er hgl.polerte forlengst de:) ..dem har bare ett spekulativt innpress. Men det har vi tatt i en i en annen tråd tidligere Böhser:) p.s : er du i slekt med Tante grusom? hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg kjøper bilen din hvis du skal selge den til våren. Bare gi en lyd du så:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 blir nok beholdt en sommersesong til ihvertfall:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 The decision is final! stilauto felga blir stuet vekk og er på utkikk no hyggelig gummi til pirelli felga:) ..og har skaffet meg en "donor"bil som skal hentes så fort eiern får seg en ny bil:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 noe som sjer her da??:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Ja.. her har det skjedd utrolig lite. Men nå er jeg da sånn passe fornøyd med utseendet på bilen :) ..bare no flekker og riper her og der.. men så er lakken 26år gammel og da:P Her er bilen sånn den ser ut om dagen:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Meget pen bil:) Blir det ny lakk eller? Skulle til å si at jeg ser noe rust på frontplata di,eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Ja, det blir nok ny lakk en gang i fremtiden:p ..ja, det er nok rust du ser der ja:) ..men har rustfri frontplate og nye framskjermer liggende på vent til jeg bestemmer meg for å lakkere. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik90golf1 Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 fin einzer du har der:) Siter Volvo 740 tic B230ET 1987 Volvo 142 B20 1971 x-Volkswagen Golf MK1 1983 Solgt x-Opel Rekord 2.0e 1985 Solgt x-Bmw E34 520i 1988 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Nå vil det endelig skje litt med denne bilen igjen også. På lista står ny farge, gjennomgang av mekanisk og elektrisk , nye coilovers og kanskje felger og dekk. + annet som stilige nye lykter og stæsj. Blir vel lagt ut skryt i form av bilder her etterhvert.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 (endret) Da har jeg fått rivi av framskjermer og frontplate og det ser nogenlunde greit ut under. Glad dette bare er ett "god tid mens man koser seg"-prosjekt. Panseret som sitter på er bare ett garasjepanser.. Don`t worry ;) Har da fått tatt ett bilde av `fremgangen`.. hvis man skal kalle det for det. Endret Juli 19, 2011 av Oshim Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 flott bil..likte fargen godt...ser din står likkens som min gjorde for en uke siden ca :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg