Hassa Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 så litt rundt på autodb.no, så kom jeg over denne gjennomførte bilen. en av få bmwer med masse plastikk, som jeg faktisk syntes var sinnsykt tøff og gjennomført. åssen lykter er det?vanlig angel eyes med grønne pærer? ser det er en 325i maskin, har det blitt gjort noe med maskinen, eller er den orginal? de som har bilder, sleng ut!ligger 4 bilder til på autodb.no, men søk etter Bmw 325i 1991 mod. så ser dere resten av bildene hvis det skulle være interessant Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 så litt rundt på autodb.no, så kom jeg over denne gjennomførte bilen.en av få bmwer med masse plastikk, som jeg faktisk syntes var sinnsykt tøff og gjennomført. åssen lykter er det?vanlig angel eyes med grønne pærer? ser det er en 325i maskin, har det blitt gjort noe med maskinen, eller er den orginal? de som har bilder, sleng ut!ligger 4 bilder til på autodb.no, men søk etter Bmw 325i 1991 mod. så ser dere resten av bildene hvis det skulle være interessant hva med å legge ut link elr bilde? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Denne? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Utrolig fin BMW! :respect Var veldig kult med de grønne lyktene. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Den så faktisk tøff ut ja..så ut som det kunne ha vært et Automote-prosjekt..? Siter 88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 kul den der. men synes ikke slik lakk er noe fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 ikke dumt å legge ut linken nei :hammer Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 den bilen har fått ny eier nå i helga tror jeg. ble bytta i en lilla 318cab som ligger på autodb. Mener å huske det var i nordland den caben stod, så bilen du nevner er nok der oppe nå. motoren er en 325 motor som er chippet. kn filter og effektanlegg. Bilen var en av de første som automote bygde, men den har endre seg mye etter det. har blitt lakket flere ganger etterpå. han som eide den var billakkerer så var han som lakket sølv greiene selv tror jeg. her er noen bilder fra bilen i fjor sommer, bakfangeren og forskjermene er byttet ut etter det: ligger et bilde på gatebil som ble tatt på treffet i kristiansand: http://www.gatebil.no/index.php?id=483&pageid=116 Azzido har også tatt noen bilder på treffet i kristiansand: http://www.azzido.no/downloads/Bilder/gatebil-kr.sand-200805/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Bilen har gått i Grimstad i vel et år nå før den som Frank S. nettopp sa ble byttet langt nordpå visstnok. Noen bilder av den for noen måneder siden: Slik bilen er nå, bilder tatt på gatebiltreffet i Kristiansand 2005 for noen uker siden: Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Den røde som var på automote, kjører rundt på smøla vei jeg(stolt) sorry offtopic;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2 -91 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Var faktisk fet den der, likte den bedre med den gamle lakken da... Må jo være stiv som en spiker med den klaringa der i hjulbuene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 var noe justerbart senkesett på den. subba ikke i hjulbuene selv med full bil. var bra stiv:) lurer på om det kanskje het k&w. var i hvertfall veldig kjent merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 må være gjort dårlig grunnarbeid siden lakken har flassa av sånn....heheh :hammer (ironi, for de som ikke tok den) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 fikk'n ikke gang på kjelka etter han bytta motor siden han har sånn fin handlevogn-"dytte på" på bagasjeluka!?!? eller kansje den skal til...hmm..MÅNEN? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sainsbury Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 fikk'n ikke gang på kjelka etter han bytta motor siden han har sånn fin handlevogn-"dytte på" på bagasjeluka!?!? eller kansje den skal til...hmm..MÅNEN? :hammer Hehe, Når har det vel seg slik at det er faktisk Volvo som produserte slik Handlevogn-"dytte på" ORGINALT på 740 og 940 da. Hehe.. Siter 0-100 Orginal Galleriet mitt Bimmers.no Også Medlem Av Midtnorsk Gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg