Nikdev Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Fått henta deg driftebil ennå? Hvilken Bil? Gi oss bilder og info! (Når du er tilbake..) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 en liten ting, har egentleg ikke satt meg inn i dett med banekjøring enda, men si at man mister førerkortet for en liten periode... da får man ikke kjøre på banen mens du mangler det ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Mest sannsynlig ikke, da førerkort er påkrevd på bane Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 hmm..jeg har to eksemplarer av mitt førerkort...hihihih... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Trenger ikke å ha registrert bil på bane, iallefall ikke i løp(sier seg selv med tanke på f.eks standarden på en bilcross bil). Men på banetreff? Kanskje forsikring inngår i lisensen i løp, gjennom motorsportforbundet eller noe. Som dekker personskader. Leste i en tråd her at du kan få forsikring for banekjøring, men den er sikkert JÆVLIG dyr;) Men har hørt om treff der prøveskilt ikke godtas.. Hvilke husker jeg ikke. Om den skal kjøres løp med, trenger du kun å betale moms. Drift Club Norway er vel organisert i NBF. Så går utifra at du kan kjøre med uregistrert bil, i konkurranser/arrangementer arrangert av DCN. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg